پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آيين استقبال از شهداي گمنام ۲۹ آذرماه در فرودگاه شهرکرد برگزار مي‌شود

کد خبر: 179911 تاریخ انتشار: 1401/09/24 11:02:29
نمایش: 1528
اخبار
معاون سياسي‌، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: آيين استقبال از شهداي گمنام ۲۹ آذرماه در فرودگاه شهرکرد برگزار مي‌شود، پنج شهيد گمنام در استان تشييع و تدفين خواهد شد و بايد شکرگذار حضور اين شهدا باشيم و استان بيمه مي‌شود.
محسن حسين‌ميرزايي ۲۴ آذرماه در جلسه شوراي هماهنگي حفظ و نشر آثار دوران دفاع مقدس با بيان اينکه براي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه همه مسئوليت دارند و جزو وظايف ذاتي آحاد جامعه است، اظهار کرد: مقاومت و استکبارستيزي جزو آموزه‌هاي ديني و گفتمان ناب امامين انقلاب اسلامي است.


معاون سياسي‌، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: هر جا از استکبارستيزي عقب‌نشيني کرديم، دشمن چند قدم جلو آمد، مقاومت برخواسته از احاديث ائمه اطهار است، شاخص اصلي مقاومت در جهان اسلام شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني است.


وي با اشاره به اينکه اگر مي‌خواهيم اسلام و ايران بالنده باشد بايد استکبارستيزي در اولويت باشد، گفت: در آستانه هفته بصيرت و روز مقاومت در ۱۳ دي سالروز شهادت حاج قاسم سليماني هستيم، همچنين چهارمحال و بختياري ميزبان شهداي گمنام است و به برکت حضور شهداي گمنام در ۱۶ آذر در دانشگاه‌هاي استان‌، فضاي آرامي را داشتيم.


حسين‌ميرزايي در ادامه با تاکيد بر اينکه حضور شهدا بسيار پربرکت است، خاطرنشان کرد: پنج شهيد گمنام در چهارمحال و بختياري تشييع و تدفين خواهد شد و بايد شکرگذار حضور اين شهدا باشيم و استان بيمه مي‌شود.


حسين‌ميرزايي در خصوص جهاد تبيين، توضيح داد: يکي از بهترين برنامه‌ها براي جهاد تبيين برنامه تشييع و تدفين شهدا است، يادواره‌هاي شهدا بايد براي بسط و توسعه فرهنگ ايثار و شهادت در دستور کار قرار بگيرد.


معاون سياسي‌، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بايد برنامه‌ريزي دقيقي براي استقبال، تشييع و تدفين شهداي گمنام در استان صورت بگيرد، گفت: بايد تمامي دستگاه‌هاي اجرايي در اين حوزه به وظايف محوله عمل کنند، اطلاع‌رساني کامل و موثر در خصوص برنامه‌ها صورت بگيرد تا مردم در مراسمات پيش‌بيني شده شرکت کنند.


وي افزود: اطلاع‌رساني از طريق رسانه‌ها، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، مدارس و مراکز آموزشي براي مراسم تشييع و تدفين شهداي گمنام و برنامه‌هاي هفته بصيرت صورت بگيرد، آيين استقبال از شهداي گمنام ۲۹ آذرماه در فرودگاه شهرکرد برگزار مي‌شود.


حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: مردم بابصيرت چهارمحال و بختياري در ۸ دي‌ماه براي ختثي کردن فتنه دشمن به ميدان آمدند، اين نشان از پيشتازي مردم ولايت‌مدار در مقابله با دشمنان دارند.


معاون سياسي‌، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: مسئولان خادم ملت هستند و به اين شان خادمي افتخار مي‌کنند، مديران براي اجراي هرچه بهتر مراسم استقبال از شهدا و برنامه‌هاي پيش‌رو پاي کار بيايند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07