پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

برنامه راهبردي براي کاهش آسيب اجتماعي چهارمحال و بختياري تدوين شد

کد خبر: 179925 تاریخ انتشار: 1401/09/27 11:22:55
نمایش: 1001
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر ضرورت کاهش آسيب‌هاي اجتماعي گفت: تمامي کميته‌هاي زيرمجموعه کارگروه اجتماعي، زنان و خانواده استان فعال شد و در اين زمينه برنامه‌هاي تدوين شده است.

به گزارش روز شنبه ايرنا، محسن حسين‌ميرزايي در بازديد از خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) مرکز چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: کارگروه اجتماعي، زنان و خانواده ۱۷ کميته تخصصي دارد که اين کميته‌ها در استان فعالتر شده است تا برنامه‌هاي راهبردي براي کاهش اجتنماعي تدوين کنند که تعدادي از برنامه اجرا به دستگاه‌هاي ذي‌ربط ابلاغ شده است.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: در مدت فعاليت دولت سيزدهم، فعال شدن تمامي اين کميته‌ها در دستور کار مسوولان استان قرار گرفت که جلسات آن براي نخستين بار به‌صورت منظم و مستمر در حال برگزاري است.


حسين‌ميرزايي تصريح کرد: هر کدام از کميته‌هاي زيرمجموعه کارگروه اجتماعي، زنان و خانواده در چهارمحال و بختياري روند يک آسيب اجتماعي را به‌ صورت تخصصي، علمي و کارشناسي بررسي مي‌کنند تا بتوانند روش‌هاي نوين پيشگيري و رفع آسيب‌هاي موجود را ارائه دهند.
 

وي يادآور شد: در اين راستا، اسناد رسمي کنترل آسيب‌هاي اجتماعي تدوين شده است که براي اجرا به دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط در چهارمحال و بختياري ابلاغ شد که پس از ابلاغ و اجراي اسناد، نرخ کاهش برخي از اين آسيب‌ها در استان ملموس بوده است.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: اين کميته‌ها هم‌اکنون تدوين تعدادي ديگر از آسيب‌هاي اجتماعي موجود در مناطق مختلف استان را شناسايي کرده و در حال تدوين سند کنترل آن‌ها براي ابلاغ به دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط هستند.
 

وي گفت: مسوولان چهارمحال و بختياري آمادگي ۱۰۰ درصد براي همکاري و تعامل با خبرنگاران و رسانه‌ها را دارند و انتظار مي‌رود اصحاب رسانه استانداري، فرمانداري‌ها، بخشداري‌هاي استان را خانه خود بدانند.
 

حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: مسوولان چهارمحال و بختياري، رسانه‌ها را بازوي توانمند خود براي تلاش در راستاي پيشرفت و تعالي همه‌جانبه استان و خدمت‌رساني مطلوب به مردم مي‌دانند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07