پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

چهارمحال و بختياري مي‌تواند به اردوبام تيم‌هاي ملي تبديل شود

کد خبر: 179926 تاریخ انتشار: 1401/09/27 12:33:48
نمایش: 682
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه وضعيت اقليمي چهارمحال و بختياري برخلاف کلان شهرها که از آلودگي هوا رنج مي‌برند، بسيار مطلوب است، گفت: اين استان مي‌تواند به اردوبام تيم‌هاي ملي تبديل شود، مي‌توان توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي استان را از طريق فدراسيون‌هاي ورزشي دنبال کرد.

غلامعلي حيدري ۲۷ آذرماه در شورايعالي ورزش چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه براي حل مشکلات و معضلات ورزش بايد گام‌هاي مستحکمي در حوزه ورزش همگاني و قهرماني برداريم، اظهار کرد: دولت و مجلس ظرفيت‌هاي خوبي را در راستاي حمايت از ورزش و ورزشکاران ايجاد کرده‌اند و بايد بتوانيم از ظرفيت‌هاي ايجاد شده به خوبي استفاده کنيم.
 

استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه با بيان اينکه در سفر رياست جمهوري به استان بالغ بر ۲۲۰ ميليارد تومان اعتبار براي توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي استان اختصاص پيدا کرد، گفت: اين اعتبار ۱۰ برابر اعتبار سالانه ورزش استان است، همه بايد به مسئوليت اجتماعي خود در حوزه ورزش عمل کنيم، اعتبارات سفر به سرعت جذب شود.
 

وي بيان اينکه به اهتزار درآمدن پرچم جمهوري اسلامي در پي قهرماني ورزشکاران در ميادين بين‌المللي باعث غرور و افتخار ملي است، خاطرنشان کرد: پيروزي ايران در جام جهاني موجب خوشحالي و خرسندي مردم ايران شد.
 

حيدري با تاکيد بر اينکه سرمايه‌گذاري در حوزه ورزش موجب افزايش سلامت جامعه و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي مي‌شود، عنوان کرد: اگر بتوانيم ورزش را در جامعه توسعه بدهيم، سلامت جامعه افزايش پيدا مي‌کند، همچنين هيجانات جوانان تخليه مي‌شود و بالتبع آن نيز آسيب‌ها کاهش پيدا مي‌کند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: براي استفاده از ظرفيت اماکن ورزشي ادرات، ارگان‌ها و نهادها تفاهم‌نامه منعقد شود تا بتوانيم از اين ظرفيت‌ها براي توسعه ورزش استان بهره‌مند شويم، همچنين در حوزه ورزش نيازمند فرهنگ‌سازي هستيم.
 

وي با اشاره به اينکه وضعيت اقليمي چهارمحال و بختياري برخلاف کلان شهرها که از آلودگي هوا رنج مي‌برند، بسيار مطلوب است، گفت: اين استان مي‌تواند به اردوبام تيم‌هاي ملي تبديل شود، مي‌توان توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي استان را از طريق فدراسيون‌هاي ورزشي دنبال کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07