پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نظارت دقيقي براي تخصيص، جذب و توزيع قير در استان صورت بگيرد

کد خبر: 179927 تاریخ انتشار: 1401/09/27
نمایش: 599
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: در سفر رياست جمهوري به استان سهميه قير خوبي به استان اختصاص پيدا کرده است، بايد نظارت دقيقي براي تخصيص، جذب قير و توزيع آن صورت بگيرد. 
غلامعلي حيدري 27 آذرماه در جمع شهرداران چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه اعتبارات خوبي در سفر رياست جمهوري به استان اعتبارات بسيار خوبي به شهرداري‌ها و دهياري‌ها اختصاص پيدا کرد، اظهار کرد: عمر مديريت کوتاه است، بايد با خدمت صادقانه و جهادي نام خود را در ذهن‌ها ماندگار کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: شهرداران با اجراي دلسوزانه پروژه‌هاي عمراني از مشکلاتي که مردم با آن دست و پنجه نرم مي‌کنند، گره گشايي کنند.

وي با تاکيد بر اينکه مديران بايد در حوادث در ميدان باشند، گفت: شهيد باکري در مديريت الگوي شهرداران باشد، از مديران انقلابي انتظار بالايي وجود دارد. 

حيدري با تاکيد بر اينکه تخلفات اعضاي شورا و شهرداران موجب ايجاد نااميدي و کاهش اعتماد عمومي مي‌شود، يادآور شد: بايد پاکدستي در سرلوحه کار مديران شهري قرار بگيرد، با کوچکترين تخلف برخورد قانوني مي‌شود. 

استاندار چهارمحال و بختياري بيان کرد: در سفر رياست جمهوري به استان سهميه قير خوبي به استان اختصاص پيدا کرده است، بايد نظارت دقيقي براي تخصيص، جذب و توزيع قير در استان صورت بگيرد. 

وي در خصوص مديريت بحران در حوادث، عنوان کرد: بايد خودروهاي آتش‌نشاني براي امدادرساني در حوادث آماده باشند.

حيدري تاکيد کرد: شهرداران بايد اهتمام ويژه‌اي براي جذب اعتبارات اختصاص يافته داشته باشند و پروژه‌هاي عمراني خود را براي بهره‌برداري در دهه فجر آماده کنند.


استاندار چهارمحال و بختياري گفت: شهرداران مشکلات اجتماعي بر سر راه اجراي پروژه‌هاي عمراني شهري براي ارائه خدمات به مردم را با ذي‌نفوذان برطرف کنند، شهرداران تعامل خوبي با دستگاه‌هاي اجرايي داشته باشند. 

وي در پايان تصريح کرد: سيماي شهرها بايد ايراني و اسلامي باشد، شهرداران بايد فضاي سبز، مبلمان شهري و... را در دستور کار قرار دهد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07