پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

معاون استاندار چهارمحال و بختياري:به دنبال رفع مشکلات رانندگان هستيم

کد خبر: 179932 تاریخ انتشار: 1401/09/28 09:09:55
نمایش: 965
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مسوولان اين استان براي رفع مشکلات مرتبط با رانندگان و فعالان ناوگان حمل و نقل کوتاهي نخواهند کرد و قدردان تلاش‌هاي فعالان اين حوزه هستيم.

به گزارش خبرنگار ايرنا، محسن حسين‌ميرزايي روز يکشنبه به‌مناسبت ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل و رانندگان در حاشيه بازديد از اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و در نشست با فعالان ناوگان حمل و نقل عمومي استان تاکيد کرد: از فعالان اين عرصه در استان که در شرايط کنوني به فراخوان معاندان نظام گوش ندادند و دست رد به سينه دشمن زدند، قدرداني مي‌شود.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: رانندگان چهارمحال و بختياري ثابت کردند عاشق ائمه اطهار(ع)، نظام جمهوري اسلامي، رهبر معظم انقلاب اسلامي و مردم هستند و به معاندان و بدخواهان کشور پاسخ «نه» دانند.


حسين‌ميرزايي تصريح کرد: هر صنفي در کنار مردم بماند و با غم و شادي آنان شريک باشد، براي مسوولان کشور و استان قابل احترام است و رانندگان در صف نخست اين مهم هستند.


وي در ادامه با اشاره به برگزاري سالانه مراسم اربعين حسيني يادآور شد: رانندگان در جابه‌جايي زائران اين مراسم نقش مستقيم داشتند که به‌طور يقين از معنويات همايش بزرگ اربعين بهره‌مند خواهند شد.


معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت: مسوولان استان براي رفع مشکلات رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل عمومي کوتاهي نخواهند کرد.


وي گفت: مردم، مسوولان و قشرهاي مختلف در چهارمحال و بختياري از يک خانواده هستند و براي دست‌يابي به پيشرفت و توسعه بايد وحدت، اتحاد و همدلي داشته باشيم.


حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: رانندگان و فعالان ناوگان حمل و نقل در دوران دفاع مقدس و عرصه‌هاي مختلف انقلاب اسلامي ايران همواره نقش مهم و اثرگذاري داشته‌اند.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07