پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اولويت‌هاي رسانه‌اي دستگاه‌هاي اجرايي مشخص شود

کد خبر: 179939 تاریخ انتشار: 1401/09/28 17:34:13
نمایش: 958
اخبار
مديرکل اجتماعي و فرهنگي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه بايد اولويت‌هاي رسانه‌اي براي اطلاع‌رساني مشخص شود، گفت: بايد بدانيم مردم نيازمند چه اطلاعاتي هستند و اين اطلاعات به‌صورت شفاف در اختيار آن‌ها قرار بگيرد.
شهرام خواجوي ۲۸ آذرماه در جلسه کميته اجتماعي ذيل شوراي اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دستگاه‌هاي اجرايي حوزه اجتماعي در انتشار اخبار در سايت‌هاي ادارات و فضاي مجازي اهتمام ويژه داشته باشند، اظهار کرد: مطالب منتشر شده در برخي سايت‌هاي اطلاع‌رساني ادارات به‌روز نيست.

مديرکل اجتماعي و فرهنگي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: يکي از کانون‌هاي اطلاع‌رساني دستگاه‌هاي اجرايي هستند، اگر عملکرد دستگاه به شيوه درستي اطلاع‌رساني نشود، سرمايه‌هاي اجتماعي را از دست خواهيم داد.

خواجوي با تاکيد بر اينکه بايد اولويت‌هاي رسانه‌اي براي اطلاع‌رساني مشخص شود، خاطرنشان کرد: بايد بدانيم مردم نيازمند چه اطلاعاتي هستند و اين اطلاعات به‌صورت شفاف در اختيار آن‌ها قرار بگيرد.

مديرکل اجتماعي و فرهنگي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: روابط‌عمومي‌هاي دستگاه اجرايي بايد به شبهات و سوالات مطرح شده در فضاي مجازي با سرعت و در زمان مناسب پاسخ دهند، امروز فضاي مجازي جزئي از زندگي افراد شده است.

وي در پايان عنوان کرد: بايد سواد رسانه‌اي مديران دستگاه‌هاي اجرايي و روابط‌عمومي‌ها افزايش پيدا کند تا بتوانند تعامل مناسبي با اصحاب رسانه داشته باشند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07