پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مجاهدت رانندگان پس از پيروزي انقلاب اسلامي در کشور بي‌بديل و فاخر است

کد خبر: 179940 تاریخ انتشار: 1401/09/28 17:56:44
نمایش: 947
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: اگر رانندگان که همان سنگرسازان بي‌سنگر در دوران دفاع مقدس هستند، نبودند، شاهد موفقيت رزمندگان در عرصه‌هاي دفاعي نبوديم، مجاهدت رانندگان پس از پيروزي انقلاب اسلامي بي‌بديل و فاخر است.
محسن حسين‌ميرزايي ۲۸ آذرماه در آئين گراميداشت هفته حمل و نقل و راهداري در فرهنگسراي بزرگ شهرکرد با اشاره به اينکه تلاش‌ها و مجاهدت رانندگان حمل و نقل عمومي به  پيش از پيروزي انقلاب اسلامي برمي‌گردد، اظهار کرد: اين قشر در پيروزي انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس نقش بسزايي داشتند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اگر اين سنگرسازان بي‌سنگر در دوران دفاع مقدس نبودند، شاهد موفقيت رزمندگان در عرصه‌هاي دفاعي نبوديم، مجاهدت رانندگان پس از پيروزي انقلاب اسلامي بي‌بديل و فاخر است.

وي با بيان اينکه رانندگان سيستم حمل و نقل عمومي براي خدمت‌رساني به مردم شب و روز نمي‌شناسند، عنوان کرد: اين قشر همواره در کنار مردم آماده به خدمت بودند و احترام به اين قشر وظيفه مردم و مسئولان است.

حسين‌ميرزايي با تاکيد بر اينکه خانواده‌هاي رانندگان سيستم حمل و نقل عمومي همواره پشتيبان اين قشر براي خدمت‌رساني بوده‌اند، بيان کرد: اگر خانواده‌ها همراهي نکنند، قطعا موفقيت حاصل نمي‌شود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: معاندين از رانندگان سيستم حمل و نقل عمومي براي شرکت در اغتشاش دعوت کردند، اما رانندگان استان به اين دعوت پاسخ منفي دادند، زيرا عاشق کشور خود هستند و اين مسئله جاي تقدير دارد.

وي در پايان تصريح کرد: براي پيشرفت و توسعه چهارمحال و بختياري بايد همه دست به دست هم بدهيم، اين استان داراي ظرفيت‌هاي بسيار است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07