پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

خبرنگاران را پرچم‌دار آگاهي‌بخشي و اميد آفريني به جامعه هستند

کد خبر: 179958 تاریخ انتشار: 1401/09/30 13:49:21
نمایش: 1131
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري خبرنگاران را پرچم‌دار آگاهي‌بخشي و اميد آفريني به جامعه دانست و گفت: رسانه‌هاي استان به‌ويژه خبرگزاري جمهوري اسلامي مرکز شهرکرد (ايرنا) در مدت فعاليت دولت سيزدهم وظيفه خود را به‌خوبي انجام داده‌اند.

به گزارش روز چهارشنبه ايرنا، محسن حسين‌ميرزايي در بازديد از خبرگزاري جمهوري اسلامي مرکز شهرکرد با اشاره به نقش اثرگذار و مستقيم خبرگزاري‌ها و خبرنگاران رسانه‌ها براي اُميدآفريني و اُميدافزايي بين مردم جامعه در اين بُرهه زماني افزود: دشمن در شرايط کنوني به‌دنبال پُمپاژ نااُميدي بين آحاد جامعه است و تزريق اُميدآفريني بين مردم از وظايف اصلي تمامي مسوولان و به‌خصوص خبرنگاران و فعالان رسانه‌ها به‌شمار مي‌رود.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري انعکاس خدمات و فعاليت‌هاي نظام جمهوري اسلامي در راستاي افزايش اُميد مردم به آينده کشور به‌ويژه در ميان جوانان و نوجوانان را ضروري اعلام و تصريح کرد: اقدامات و فعاليت‌هاي خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) مرکز شهرکرد در اين راستا قابل قدرداني است و انتظار مي‌رود اين رويه در ايرنا استان ادامه يابد.
 

وي يادآور شد: افزايش اُميد مردم به آينده کشور و نظام جمهوري اسلامي باعث همکاري بيشتر آنان با دولتمردان به‌منظور تسريع در روند پيشرفت و تعالي ايران خواهد شد.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در ادامه بازديد از ايرنا با اشاره به زمينه‌ها، پتاسيل‌ها و قابليت‌هاي فراوان اين استان براي پيشرفت و تعالي يادآور شد: مردم استان از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي، دوران هشت دفاع مقدس و تاکنون ثابت کردند همواره پشتيبان و حامي نظام انقلاب اسلامي بوده‌اند و در عرصه‌هاي مختلف حضور يافتند.
 

وي مردم چهارمحال و بختياري را شايسته بهترين‌ها در بخش‌هاي مختلف دانست و گفت: خدمتگزاران بايد با تلاش شبانه‌روزي خود براي مردم فعاليت کنند و در اين مسير رسانه‌هاي گروهي مي‌توانند به‌ منظور ايجاد تعامل، هم‌افزايي، وفاق، همدلي و وحدت بين آحاد جامعه در استان تاثيرگذار باشند.
 

حسين‌ميرزايي برون‌رفت از مشکلات کنوني چهارمحال و بختياري را ضروري اعلام و تاکيد کرد: در اين راستا بايد مسوولان، مردم، نُخبگان و قشرهاي مختلف جامعه با همديگر تلاش کنند.
 

وي با اشاره به استعداد و قابليت چهارمحال و بختياري براي درخشش و مطرح شدن در برخي شاخص‌هاي ملي و منطقه‌اي افزود: براي موفقيت در اين حوزه بايد اين قابليت‌ها بالفعل و از ظرفيت و توان نخبگان و جوانان بهره‌گيري شود.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: خبرنگاران، خبرگزاري‌ها و ساير رسانه‌هاي گروهي وظيفه سنگيني براي عمل به فرمايش رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص جهاد تبيين بر عهده دارند که در صورت انجام وظايف در اين حوزه، شاهد بالندگي ايران اسلامي خواهيم بود.
 

وي نقش رسانه‌هاي گروهي به‌عنوان واسط اَمين بين مردم و مسوولان را بسيار پُررنگ دانست و يادآور شد: شناسايي مطالبه‌هاي مردم و انعکاس آن به مسوولان پس از انجام فعاليت‌ها کارشناسي نقش مهمي در رفع مشکلات کنوني دارد.
 

حسين‌ميرزايي با اشاره به نقش اصلي و اثرگذار خبرنگاران در راستاي خدمت‌گزاري به مردم و تلاش براي پيشرفت و تعالي جامعه اظهار داشت: ورود مؤثر خبرنگاران باعث انعکاس به موقع مشکلات مردم و پيگيري مستمر آنان در اين حوزه به رفع معضلات منجر خواهد شد.
 

وي در اين بازديد گفت: مسوولان چهارمحال و بختياري در دولت سيزدهم آمادگي ۱۰۰ درصد براي همکاري و تعامل با خبرنگاران و رسانه‌هاي گروهي دارند و اين عزيزان استانداري، فرمانداري‌ها، بخشداري‌هاي استان را خانه خود بدانند.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: مسوولان استان، رسانه‌ها را بازوي توانمند خود براي تلاش در راستاي توسعه همه‌جانبه و خدمت‌رساني مطلوب به مردم مي‌دانند.
 

حسين‌ميرزايي افزود: خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) مرکز شهرکرد در اطلاع‌رساني عملکرد مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي چهارمحال و بختياري در مدت فعاليت دولت سيزدهم نقش مطلوب و تاثيرگذاري داشته است و بنده از زحمات ايرنا و نقش مؤثر اين خبرگزاري در اطلاع‌رساني به‌موقع، مستند، دقيق، صحيح، شفاف و به‌هنگام اين روزها تشکر مي‌کنم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07