پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بخشداران ظرفيت‌هاي مغفول مانده در بخش‌ها را فعال کنند

کد خبر: 179961 تاریخ انتشار: 1401/09/30 16:35:37
نمایش: 1244
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه بخشداران نماينده عالي دولت در بخش‌ها هستند، گفت: بخشداران ظرفيت‌هاي مغفول مانده در بخش‌ها را فعال کنند، بخشداران بايد با استفاده از ظرفيت‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي تمامي ظرفيت‌ها را براي خدمات‌رساني به مردم راهبري کنند.
غلامعلي حيدري ۳۰ آذرماه در اولين همايش بخشداران چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در حال حاضر استان ميزبان شهداي گمنام و شهيد مدافع امنيت شهيد "محمد گودرزي" است، اظهار کرد: اين شهدا فضاي معنوي را در استان رقم زدند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه به فرموده مقام معظم رهبري عمر مديريت کوتاه است، گفت: تاکيد بر اين مسئله راهگشا است، بايد با کار جهادي اين کوتاه بودن دوران مديريت را جبران کنيم، دولت سيزدهم امروز مصداق کار جهادي است، رئيس جمهور در يکسال اخير به ۳۱ استان کشور سفر کرده‌اند، رئيس‌جمهور پرچم‌دار کار جهادي است و همه مسئولان در اين دولت بايد اين‌گونه باشند.

وي افزود: داشتن نگاه جهادي باعث پيشرفت در امور مي‌شود، بايد از فرصت خدمت نهايت استفاده را ببريم، اگر نگاه اعتقادي به خدمت داشته باشيم، باعث پيشبرد اهداف مي‌شود، شاني بالاتر از خدمت‌گذاري نيست، بالاترين دستاورد براي مديران انقلابي جلب رضايت خداوند است.

حيدري با تاکيد بر اينکه در کار جهادي شب و روز نمي‌شناسيم، خاطرنشان کرد: نبايد در انجام کار به‌دنبال جلب رضايت ديگران باشيم، بلکه جلب رضايت خداوند در اولويت باشد.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بايد فسادستيزي در اولويت همه مسئولان باشد، عنوان کرد: مدير اگر مي‌خواهد فسادتيز باشد، بايد خودش پاکدستي را در اولويت کاري خود قرار دهد، تخلف در دستگاه اجرايي موجب بي‌اعتمادي در جامعه و خسران مي‌شود، تخلف در هيچ سطحي را نمي‌پذيريم.

وي در ادامه با اشاره به اينکه بخشداران نماينده عالي دولت در بخش‌ها هستند، بيان کرد: بايد بخشداران ظرفيت‌هاي مغفول مانده در بخش‌ها را فعال کنند، بخشداران بايد با استفاده از ظرفيت‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي تمامي ظرفيت‌ها را براي خدمات‌رساني به مردم راهبري کنند.

حيدري يادآور شد: بخشداران بايد دهياران در هر بخش را راهبري کنند، تاکيد شد تا در هر بخش شوراي اداري برگزار شود و برش اعتباري هر سال و سفر رياست جمهوري هر بخش مشخص شود، در سفر به هر بخش اين مسئله مطالبه مي‌شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: بخشداران بايد اشرافيت کامل از لحاظ امنيتي، اجتماعي، سياسي، فرهنگي و ... بر موضوعات مختلف داشته باشند، همچنين بخشداران بايد جهاد تبيين را در دستور کار قرار دهند.

وي با بيان اينکه بايد بخشدار بايد رصد فضاي مجازي را در دستور کار قرار دهد، گفت: بايد بخشداران به شبهات و سوالات مطرح شده توسط فعالان فضاي مجازي پاسخ بدهند، همچنين بخشدار در هر منطقه بايد اولين فردي باشد که در حادثه در ميدان حاضر مي‌شود.

حيدري با اشاره به اينکه مردمي بودن از مهم‌ترين ويژگي يک مسئول در جمهوري اسلامي است، اظهار کرد: بايد حل مشکلات مردم در اولويت کاري مسئولان قرار بگيرد، در سيستم دولتي بخشدار در خط مقدم پاسخگويي است، نبايد نسبت به مسائل مردم بي‌تفاوت باشيم، تکريم ارباب رجوع در اولويت کاري مسئولان باشد، بخشداران با روي گشاده با مراجعه‌کنندگان برخورد کنند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: بايد آسيب‌شناسي و احصاي مشکلات مردم در دستور کار قرار بگيرد و بخشدار به اين مسائل پاسخ اقناعي بدهد، بخشداران بايد سياست‌هاي دولت و نظام را تبيين کنند.

وي با تاکيد بر اينکه بايد تلاش کنيم تا وعده‌هاي دولت در چهارمحال و بختياري عملياتي شود، خاطرنشان کرد: بايد سرمايه‌هاي اجتماعي را با ارائه خدمت صادقانه تقويت کنيم.

حيدري تاکيد کرد: بخشداران نسبت به رفع موانع و مشکلات اجتماعي پروژه‌هاي عمراني در بخش‌هاي مختلف استان اهتمام ويژه داشته باشند، همچنين بخشداران مي‌توانند با شناسايي افراد ذي‌نفوذ آن‌ها را به سرمايه‌گذاري تشويق کنند.


افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06