پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

ورزش براي تخليه هيجانات نوجوان و جوان بسيار حائز اهميت است

کد خبر: 179962 تاریخ انتشار: 1401/09/30
نمایش: 673
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه ورزش براي تخليه هيجانات نوجوان و جوان بسيار حائز اهميت است، گفت: بايد امکانات براي ورزش اين جوانان و نوجوانان فراهم شود.
غلامعلي حيدري ۳۰ آذرماه در شوراي فرهنگ عمومي چهارمحال و بختياري با اشاره اينکه بخش اعظمي از شخصيت افراد در دوران نوجواني شکل مي‌گيرد، اظهار کرد: سن نوجواني بسيار حساس است، اگر بتوانيم در اين سن بر روي افراد کارهاي تربيتي عميق انجام دهيم، قطعا در دانشگاه و جامعه مشکلات و آسيب‌ها کاهش پيدا مي‌کند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: آموزش و پرورش در تعليم و تربيت دانش‌آموزان نقش برجسته‌اي دارد، دشمن درصدد بود تا با پياده‌سازي سند ۲۰۳۰ در مدارس به اهداف خود برسد، دشمن در حال سرمايه‌گذاري براي تاثير‌گذاري بر روي کودکان و نوجوانان است.

وي با بيان اينکه فضاي مجازي و شبکه‌هاي اجتماعي به قشر نوجوان و جوانان الگو ارائه مي‌کند، گفت: بنابراين آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگيان و مراکز آموزشي بايد برنامه‌هاي خود را براي کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگ‌سازي در جامعه ارائه دهند.

حيدري تصريح کرد: کادرسازي در دانشگاه فرهنگيان مورد توجه جدي دولت سيزدهم است تا اين افراد بتوانند رسالت معلمي خود را در مدارس به بهترين نحو انجام بدهند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه ورزش براي تخليه هيجانات نوجوان و جوان بسيار حائز اهميت است، يادآور شد: بايد امکانات براي ورزش اين جوانان و نوجوانان فراهم شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07