پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکنون ۸۵ درصد تعهد چهارمحال و بختياري در حوزه اشتغال محقق شده است

کد خبر: 180115 تاریخ انتشار: 1401/10/19 14:41:19
نمایش: 717
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: سهميه ۳۸ دستگاه اجرايي استان براي ايجاد اشتغال در سال‌جاري ۱۹ هزار و ۳۶۵ هزار نفر بوده که تاکنون بر اساس آمار سامانه رصد اشتغال براي ۱۶ هزار و ۴۲۴ نفر ايجاد شده که اين عدد معادل ۸۵ درصد سهميه استان در حوزه ايجاد اشتغال است.
محمدکاظم منزوي ۱۹دي‌ماه در کارگروه اقتصادي، اشتغال، سرمايه‌گذاري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه کميته‌امداد امام خميني و بهزيستي تعهد خود براي ايجاد اشتغال خود را به‌طور کامل و حتي بيش‌تر از تعهد انجام داده است، اظهار کرد: دستگاه‌هاي اجرايي متعهد هستند بر اساس سهميه اعلامي اشتغال ايجاد و اشتغال ايجاد شده را در سامانه رصد اشتغال کشور ثبت کنند.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري افزود: سهميه ۳۸ دستگاه اجرايي استان براي ايجاد اشتغال در سال‌جاري ۱۹ هزار و ۳۶۵ هزار نفر بوده که تاکنون بر اساس آمار سامانه رصد اشتغال براي ۱۶ هزار و ۴۲۴ نفر ايجاد شده که اين عدد معادل ۸۵ درصد سهميه استان در حوزه ايجاد اشتغال است.

وي با بيان اينکه دستگاه‌هاي اجرايي که نتوانسته‌اند تعهد اشتغال خود را محقق کنند، علت عدم تحقق آن را مکتوب به دبيرخانه کارگروه اقتصادي، اشتغال، سرمايه‌گذاري اعلام کنند، گفت: اشتغال ايجاد شده توسط دستگاه‌هاي اجرايي بايد در سامانه رصد اشتغال ثبت شود.

منزوي بيان کرد: طبق آخرين آمار ثبت شده در سامانه رصد تا تاريخ ۱۹ دي‌ماه ۱۹۸۲ شغل در شهرستان فارسان، ۲۴۱۰ شغل در لردگان، ۹۵۷ شغل در خانميرزا، ۱۰۷۹ شغل در شهرستان بن، ۱۸۶۶ شغل در بروجن، ۱۲۵۱ شغل شهرستان سامان، ۱۵۷۸ شغل در کيار، ۱۸۱۶ شغل در اردل، ۱۲۰۷ شغل در کوهرنگ و ۲۲۷۸ شغل در شهرستان شهرکرد ايجاد شده است.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه براي تحقق کامل تعهد اشتغال در اين استان نيازمند کار جهادي هستيم، خاطرنشان کرد: دستگاه‌ها بايد تا پايان بهمن‌ماه به تعهد خود عمل کنند.

وي در پايان تاکيد کرد: در سال‌جاري ۱۰۴ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان تسهيلات مشاغل خانگي به چهارمحال و بختياري اختصاص يافت که اين تسهيلات در چهار بانک رفاه کارگران، پست بانک، توسعه تعاون و کشاورزي توزيع شد که در مجموع ۶۶ درصد تسهيلات جذب شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06