پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مردم از ترددهاي غيرضروري در چهارمحال و بختياري خودداري کنند

کد خبر: 180120 تاریخ انتشار: 1401/10/20 09:45:47
نمایش: 793
اخبار
سرپرست معاونت عمراني استانداري چهارمحال و بختياري با بيان اينکه برف‌روبي براي بازگشايي محورهاي مواصلاتي اصلي و معابر شهري در شهرها در حال انجام است، گفت: تردد خودروها به کندي در حال انجام است و از شهروندان درخواست داريم از ترددهاي غيرضروري خودداري کنند.
علي حيدري ۲۰ دي‌ماه با اشاره به بارش سنگين برف در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: بارش برف با اين حجم در شهرستان لردگان در چند سال گذشته بي‌سابقه بود، حجم برف در حوالي تونل الغدير به ۴۰ سانتي‌متر رسيد و تونل به‌مدت چند ساعت مسدود شد.

سرپرست معاونت عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه برف‌روبي براي بازگشايي محورهاي مواصلاتي اصلي و معابر شهري در شهرها در حال انجام است، گفت: تردد خودروها به کندي در حال انجام است و از شهروندان درخواست داريم از ترددهاي غيرضروري خودداري کنند.

وي با تاکيد بر اينکه تمام ماشين‌آلات چهارمحال و بختياري در آماده‌باش کامل هستند، بيان کرد: ماشين‌آلات راهداري موجود جوابگوي نياز استان نيست، باتوجه به شرايط جغرافيايي استان، درصدد هستيم تا سهميه قابل توجهي از ماشين‌آلات وارد شده به کشور را به استان اختصاص دهيم، اين تجهيزات سال آينده وارد استان خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07