پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار در جمع مردم شيخ‌شبان؛

افزايش دوبرابري اعتبارات استان در سال‌جاري

کد خبر: 180128 تاریخ انتشار: 1401/10/21
نمایش: 688
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: گام‌هاي بلندي توسط دولت سيزدهم در استان برداشته شده و امسال دو برابر سال گذشته به اين استان اعتبار تخصيص پيدا کرده است.
غلامعلي حيدري ۲۱ دي‌ماه در يادواره شهداي کربلاي ۵ در روستاي شيخ‌شبان با بيان اينکه مي‌توان گفت عمليات کربلاي ۵ سرنوشت جنگ را در دوران دفاع مقدس تغيير داد، اظهار کرد: هفت نفر از رزمندگان روستاي شيخ‌شبان در ۲۱ دي‌ماه به شهادت رسيدند و حقانيت نظام جمهوري اسلامي را به اثبات رساندند، ۱۰ نفر از رزمندگان اين روستا و در مجموع ۳۶ رزمنده از شهرستان بن در اين عمليات به شهادت رسيدند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: امنيت کنوني کشور مديون خون شهدا است، باوجود اينکه در جنگ تحميلي ائتلاف بين‌المللي عليه کشور شکل گرفته بود و در اوايل جنگ صداي غرش تانک‌ها را در برخي شهرهاي کشور از جمله اهواز، شوش و ... شنيده مي‌شد، اما دشمن را به عقب رانديم.

وي با بيان اينکه نيروهاي مردمي، ارتش و سپاه به فرمان امام خميني (ره) لبيک گفتند و براي دفاع از مرزهاي کشور در دوران دفاع مقدس وارد عمل شدند، گفت: تجهيزات و نيروهاي رزمندگان اسلام قابل مقايسه با دشمن نبود.

حيدري با اشاره به قطعنامه ۵۹۸ براي جلوگيري از پيشروي رزمندگان دوران دفاع مقدس به عراق نوشته شد، گفت: برخلاف ميل باطني اين قطعنامه مورد پذيرش قرار گرفت، عمليات کربلاي ۵ سرنوشت جنگ را تغيير داد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه بايد به رزمندگان دوران دفاع مقدس افتخار کنيم، افزود: رزمندگان دشمن‌شناس بودند و جان خود را براي دفاع از کشور فدا کردند و ما قدردان آن‌ها هستيم، عمليات‌ها هوشمندانه بود، تعداد شهدا، اسرا و مجروحان ايران نسبت به نيروهاي بعثي بسيار کم بود و در عمليات‌ها حجم بالايي از تجهيزات دشمن منهدم مي‌شد.

وي با بيان اينکه انقلاب اسلامي دستاوردهاي بسياري داشته است، عنوان کرد: تحولات بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري نيز مشهود است، اولين دستاورد جمهوري اسلامي ايران عزت و استقلال بوده و امروز يکي از قدرت‌هاي منطقه هستيم.

حيدري تاکيد کرد: گام‌هاي بلندي توسط دولت سيزدهم در چهارمحال و بختياري برداشته شده و امسال دو برابر سال گذشته به اين استان اعتبار تخصيص پيدا کرده است، امسال پروژه آبرساني نيمي از جمعيت استان بعد ۱۸ سال به بهره‌برداري مي‌رسد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: ۱۰۰ ميليارد تومان براي تکميل پروژه آزادراه شهرکرد- بن به داران در سفر رياست جمهوري به استان مصوب شد، همچنين ۵۰۰ ميليون تومان براي اصلاح مسيل روستاي شيخ‌شبان اعتبار در نظر گرفته شده است، براي بهسازي صحن و محوطه امامزاده روستاي شيخ‌شبان ۵۰۰ ميليون تومان اختصاص پيدا کرد.

وي بيان کرد: ۲۰۰ ميليون تومان براي لايروبي قنوات روستاي شيخ‌شبان از توابع شهرستان بن اختصاص پيدا کرده است، در مجموع بيش از چهار ميليارد تومان از اعتبارات سال ۱۴۰۱ براي حل مشکلات اين روستا اختصاص پيدا مي‌کند.







افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06