پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام تبريک استاندار به‌مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و روز گراميداشت مقام زن

کد خبر: 180132 تاریخ انتشار: 1401/10/22
نمایش: 823
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با صدور پيامي روز ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و روز گراميداشت مقام زن و مادر را به عموم مردم به‌ويژه بانوان شريف استان تبريک گفت.
متن پيام غلامعلي حيدري بدين شرح است

نامگذاري روز ميلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها در نظام مقدس جمهوري اسلامي به‌عنوان روز زن، نشان از توجه به مقام و منزلت رفيع بانوان دارد، به راستي اين بانوي گرانقدر الگوي مناسبي براي تمام بانوان اين مرز و بوم و تمامي کشورهاي جهان است. 

در دوراني دختران زنده به گور مي‌شدند، پيامبر اکرم(ص) در مقابل اين سنت غلط ايستاد و جايگاه زنان را در جامعه اسلامي ارتقا بخشيد، هنوز نيز برخي کشورها زنان را شهروند درجه دو مي‌نامند و زنان و دختران را از حقوق اوليه مانند تحصيل، شاغل شدن و... محروم مي‌کنند، اما امروز خوشبختانه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامي، زنان جامعه ايراني توانسته‌اند در تمامي عرصه‌ها حضور يابند و موفق به کسب افتخارات بي نظير براي ميهن عزيزمان شوند.


اينجانب فرارسيدن ميلاد باسعادت حضرت فاطمه سلام الله عليها و روز زن را به تمامي بانوان شريف استان تبريک عرض مي‌نمايم و اميدوارم با همراهي تمامي اين عزيزان و در کنار مردان غيور نگارستان ايران بتوانيم موجبات رشد و پيشرفت چهارمحال و بختياري را فراهم آوريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07