پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

براي ارتقاي فرهنگ کتاب و کتابخواني در استان تلاش کنيم

کد خبر: 180151 تاریخ انتشار: 1401/10/25
نمایش: 988
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: بايستي براي ارتقاي فرهنگ کتاب و کتابخواني در اين استان تمام تلاش خود را به‌کار بگيريم، اگر بتوانيم در امور سياسي، اجتماعي، اقتصادي و ... فرهنگ را اصلاح کنيم، شاهد تحول در اين حوزه‌ها خواهيم بود.
محسن حسين‌ميرزايي ۲۵ دي‌ماه در نشست انجمن کتابخانه‌هاي عمومي چهارمحال و بختياري با بيان اينکه اقدام نهاد کتابخانه‌هاي استان براي حضور در مناطق روستايي و عشايري قابل تقدير است، اظهار کرد: دستگاه‌هاي متولي نظرات و پيشنهادات خود را در راستاي اجراي هر چه بهتر برنامه عملياتي طرح ارائه خدمات جامع فرهنگي کتاب‌محور به جامعه عشايري و مناطق روستايي ظرف يکهفته به نهاد کتابخانه‌ها ارائه دهند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: بايد براي ارتقاي فرهنگ کتاب و کتابخواني در اين استان تمام تلاش خود را به‌کار بگيريم، اگر بتوانيم در امور سياسي، اجتماعي، اقتصادي و ... فرهنگ را اصلاح کنيم، شاهد تحول در اين حوزه‌ها خواهيم بود.

وي با تاکيد بر اينکه آموزش و پرورش نقش بسزايي در ارتقاي فرهنگ جامعه در زمينه‌هاي مختلف دارد، گفت: اگر آموزش و پرورش پويا شود، بسياري از مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.

حسين‌ميرزايي بيان کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها وظيفه دارند، زمين مورد نياز براي احداث کتابخانه در مناطق محروم را تامين و در اختيار نهاد کتابخانه‌هاي استان قرار دهند.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري در پايان تاکيد کرد: بايد با انجام اقدامات مختلف تلاش کنيم تا آحاد مردم به کتابخواني و مطالعه علاقه‌مند شوند.




افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06