پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جايگاه زنان در کشور با پيروزي انقلاب اسلامي ارتقا پيدا کرد

کد خبر: 180155 تاریخ انتشار: 1401/10/25
نمایش: 560
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه حضرت زهرا سلام الله عليها الگوي زنان جهان هستند، گفت: اين بانو نقش خود را با مادري و همسري در جامعه ايفا کرد و با پيروزي انقلاب اسلامي جايگاه زنان در کشور ارتقا پيدا کرد و امام خميني (ره) جايگاه زنان را در جامعه حائز اهميت عنوان کرد.
غلامعلي حيدري ۲۵ دي‌ماه در جشن بزرگ ميلاد حضرت زهرا سلام الله عليها و گراميداشت مقام مادر و روز زن در فرهنگسراي بزرگ شهرکرد با اشاره به اينکه ميلاد پر نور و سرور حضرت زهرا سلام الله عليها را پشت سر گذاشتيم، اظهار کرد: هفته گراميداشت مقام زن را به تمامي مادران و زنان اين سرزمين تبريک مي‌گوييم.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دخت نبي پيامبر اکرم صلي الله با وجود عمر کوتاه به بلنداي تاريخ تاثيرگذار بودند و نقش ايشان به واسطه تربيت فرزنداني که فخر عالم هستند و همچنين در محافل سياسي در تاريخ اسلام برجسته است و زبان از بيان کمالات اين بانو قاصر است.

وي با تاکيد بر اينکه حضرت زهرا سلام الله عليها الگوي زنان جهان هستند، گفت: اين بانو نقش خود را با مادري و همسري در جامعه ايفا کرد و با پيروزي انقلاب اسلامي جايگاه زنان  در کشور ارتقا پيدا کرد و امام خميني (ره) جايگاه زنان را در جامعه حائز اهميت عنوان کرد.

حيدري بيان کرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي فضا براي تحصيل، حضور در مشاغل مختلف و حضور در برنامه‌هاي مختلف فراهم شد و دولت‌هاي مختلف تلاش‌هايي براي ارتقاي جايگاه زنان در جامعه داشتند.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه هجمه دشمن عليه جمهوري اسلامي ايران بسيار زياد است، توضيح داد: اقدامات دولت سيزدهم در حوزه‌هاي مختلف چشمگير است، شاهد افزايش ۵۰ درصدي صادرات در يکسال اخير در کشور بوديم، همچنين با ساخت و واردات واکسن بيماري کرونا کنترل شد.

وي با بيان اينکه کشور در تابستان با بحران تامين برق مواجه بود، خاطرنشان کرد: با مديريت صورت گرفته شاهد قطعي برق گسترده در بخش خانگي در تابستان گذشته نبوديم.

حيدري با تاکيد بر اينکه دولت سيزدهم مطالبات انباشه کارکنان، کارگران، شرکت‌هاي بيمه‌گر توسط دولت پرداخت شد، عنوان کرد: پرداخت مطالبات گندم‌کاران به‌طور کامل پرداخت شد و موجب افزايش اعتماد کشاورزان شد، در يکسال اخير دولت بحران‌هاي متعددي را  موفقيت پشت سر گذاشت.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: دشمن با طراحي توطئه‌هاي مختلف درصدد است چرخه توسعه کشور را کُند کند، در اغتشاشات اخير در اين استان شاهد کمترين آسيب بوديم، زيرا مردم ولايتمدار چهارمحال و بختياري با دشمن همراهي نکردند.

وي با بيان اينکه يکي از چالش‌هاي اصلي چهارمحال و بختياري بحث تامين آب پايدار است، تصريح کرد: پروژه‌هاي آبي اين استان يکي پس از ديگري افتتاح و بهره‌برداري خواهد رسيد، در سفر رياست جمهوري اعتبارات قابل توجهي به پروژه‌هاي نيمه‌تمام تامين آبرساني در استان اختصاص يافت.

حيدري يادآور شد: رئيس‌جمهور در ديدار با استانداران سراسر کشور مسائل و مشکلات استان‌ها را شخصا مورد پيگري قرار مي‌دهد، عمر مديريت کوتاه است، مديران بايد از فرصت در اختيار با کار جهادي براي حل مشکلات مردم بهره‌مند شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه با کشورهاي غربي بدترين رفتار را بانوان دارند، اظهار کرد: زنان در کشور ايران جايگاه ويژه‌اي دارند، بايد با روشنگري و جهادتبيين اقدامات صورت گرفته را به سمع و نظر مردم برسانيم.

در پايان اين برنامه از تعدادي از مادران و همسران شهدا تجليل به‌عمل آمد و به قيد قرعه به تعدادي از بانوان حاضر در جشن هداياي نقدي اهدا شد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06