پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جشن‌هاي پيروزي انقلاب اسلامي با مشارکت مردم برگزار شود

کد خبر: 180165 تاریخ انتشار: 1401/10/26 17:17:23
نمایش: 1256
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري موفقيت در جشن‌هاي انقلاب اسلامي را نيازمند حضور و مشارکت مردم اعلام کرد و گفت: بهره‌مندي از توان مردم و نقش‌آفريني آنان در برنامه‌هاي مختلف مورد توجه همگان باشد.

محسن حسين‌ميرزايي روز دوشنبه در نخستين نشست هماهنگي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: در شکل‌گيري و پيروزي انقلاب اسلامي رهبري داهيانه و حکيمانه امام خميني (ره) به همراه کمک‌هاي الهي و حضور مردم نقش مهمي داشت.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري انقلاب اسلامي را درخت تنومند و پُرثمر آبياري شده با خون شهيدان دانست و افزود: حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف باعث افزايش اقتدار و صلابت جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌هاي مختلف است.
 

حسين‌ميرزايي موفقيت در جشن‌هاي انقلاب اسلامي را نيازمند حضور و مشارکت مردم اعلام و تصريح کرد: بهره‌مندي از توان مردم و نقش‌آفريني آنان در برنامه‌هاي مختلف مورد توجه همگان باشد.
 

وي اجراي برنامه‌هاي اثربخش، تاثيرگذار، آگاهي‌بخش و بصيرت‌افزا در دهه فجر انقلاب اسلامي را ضروري دانست و يادآور شد: برنامه‌ريزي براي تغيير نگرش در ذهن جوانان و نوجوانان و ارتقاي علاقه‌مندي آنان به انقلاب اسلامي ايران در دستور کار مسوولان کميته‌هاي تخصصي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي استان قرار گيرد.
 

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري حوادث اخير و اهانت به مقدسات از سوي برخي افراد و نشريه فرانسوي اظهار داشت: برخي خواص و مدعيان انقلاب اسلامي در اين خصوص موضع‌گيري نکردند و اين در حالي است که دفاع از مقدسات وظيفه ذاتي و اصلي تمام مردم، مسوولان و قشرهاي مختلف است.
 

وي حضور محکم مردم، مسوولان و قشرهاي مختلف در صحنه براي اجراي برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي را ضروري دانست و گفت: اين برنامه‌ها به سمت‌وسوي وحدت‌آفريني، وفاق، همدلي و ولايت‌مداري هدايت شود.
 

حسين‌ميرزايي به علاقه‌مندي خاص مردم چهارمحال و بختياري به شهداء و ولايت اشاره و تصريح کرد: آگاهي‌بخشي، بصيرت‌افزايي و جهاد تبيين در برنامه‌هاي دهه فجر انقلاب اسلامي استان ضروري است.
 

وي يادآور شد: ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري از هرگونه فعاليت بخشي، سليقه‌اي و جناحي خودداري و روحيه تعامل و مشارکت عمومي تقويت شود.
 

حسين‌ميرزايي اظهار داشت: کميته‌هاي ۲۵ گانه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي چهارمحال و بختياري مستندات مربوط به برنامه‌هاي سال‌جاري را جمع‌آوري و به ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي ارائه شود.
 

وي با اشاره به حوادث اخير کشور گفت: مردم بيدار مردم ما با رهبري داهيانه رهبر معظم انقلاب اسلامي تمامي تلاش‌ها و توطئه‌هاي دشمنان را خنثي کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07