پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نقاط حادثه‌خيز در محورهاي مواصلاتي، شهري و روستايي استان شناسايي شود

کد خبر: 180172 تاریخ انتشار: 1401/10/27 12:22:13
نمایش: 764
اخبار
سرپرست معاونت عمراني استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر اينکه نقاط حادثه‌خيز در محورهاي مواصلاتي، شهري و روستايي استان شناسايي شود، گفت: اين نقاط براي اصلاح و رفع به دستگاه‌هاي متولي از جمله راهداري اعلام شود.
علي حيدري 27 دي‌ماه در جلسه راهبردي کاهش تصادفات جاده‌اي چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه شاهد افزايش50 درصدي تصادفات درون شهري در استان هستيم، اظهار کرد: اما باوجود افزايش 24 درصدي تردد خودروها در سال‌جاري در محورهاي برون شهري استان، تصادفات جاده‌اي در اين بخش تنها دو درصد افزايش داشت که طبيعي است.

سرپرست معاونت عمراني استاندار چهارمحال و بختياري افزود: بايد خودروهاي گشت پليس‌ راهور و پليس‌راه مجهز به دستگاه تست الکل شوند تا از رانندگان پرخطر تست گرفته شود و در صورت مثبت شدن تست بتوان اعمال قانون کرد.

وي ساماندهي محورهاي منتهي به پيست بارده و کوهرنگ در سال‌جاري و سال‌هاي آينده در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: اين کار بايد مرحله به مرحله انجام شود.

حيدري با تاکيد بر اينکه نقاط حادثه‌خيز در محورهاي مواصلاتي، شهري و روستايي چهارمحال و بختياري شناسايي شود، خاطرنشان کرد: اين نقاط براي اصلاح و رفع به دستگاه‌هاي متولي از جمله راهداري اعلام شود.

سرپرست معاونت عمراني استاندار چهارمحال و بختياري در پايان خاطرنشان کرد: جلسات شوراي ترافيک و مرتبط با آن به‌صورت مستمر در استان و شهرستان‌ها برگزار شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06