پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مقدمات پرداخت ۱۶۱۵ ميليارد تومان تسهيلات تبصره ۱۶ سال‌جاري در استان فراهم شد

کد خبر: 180175 تاریخ انتشار: 1401/10/27 16:18:29
نمایش: 778
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با هماهنگي‌هاي انجام شده بين دستگاه‌هاي اجرايي و بانک‌هاي عامل مقدمات پرداخت يک هزار و ۶۱۵ ميليارد تومان تسهيلات تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ در استان فراهم شده و از هفته آينده اجرا مي‌شود.

محمدکاظم منزوي روز سه‌شنبه در نشست کارگروه اشتغال اين استان افزود: ابلاغ استاني و شهرستاني پرداخت تسهيلات متناسب با شيوه‌نامه ارسالي از تهران بزودي انجام مي‌گيرد و از هفته آينده پرداخت تسهيلات به کارآفرينان شروع مي‌شود.
 

وي ادامه داد: در قانون بودجه ۱۴۰۱، تسهيلات تبصره ۱۶ در اختيار استانداري‌ها قرار گرفته است و طبق شيوه‌نامه ارسالي از تهران تفکيک استاني، شهرستاني و بانکي اين اعتبارات مشخص شده است.

سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: ۱۸ بانک عامل در استان مسوول پرداخت تسهيلات تبصره ۱۶ هستند که بنا بر رسته‌هاي شغلي و در قالب ۲ بخش خوداشتغالي و کارآفريني اين تسهيلات به متقاضيان پرداخت مي‌شود.
 

منزوي از تشکيل کميته نظارت بر نحوه اعطاي تسهيلات تبصره ۱۶ خبر داد و گفت: به منظور جلوگيري از انحراف در پرداخت تسهيلات علاوه‌بر کميته‌هاي فني، يک کميته نظارت نيز تشکيل مي‌شود تا پرداخت تسهيلات به درستي انجام گيرد و در نهايت منجر به اشتغال پايدار در استان شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07