پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران است

کد خبر: 180221 تاریخ انتشار: 1401/11/03 12:29:58
نمایش: 490
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: هرکجا محروميت هست، برادران سپاه و بسيج داوطلبانه حضور پيدا مي کنند و مردم ما شاهد خدمات بي منت آن‌ها هستند، اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دارد.
غلامعلي حيدري در ديدار با فرمانده و مسئولان سپاه حضرت قمربني هاشم(ع)، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامي پرچم‌دار مقابله با داعش است و حقيقتا حق زيادي گردن دنيا و مردم جهان دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: اقدام پارلمان اروپا نشان از عجز و شکست دشمنان در مقابل عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامي دارد، دشمن دنبال آن بود که از موفقيت‌هاي مهم بعد از انقلاب‌اسلامي از نيروهاي قهرمان مسلح جمهوري اسلامي و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي انتقام بگيرد و بنابراين پارلمان اروپا اين اقدام نابخردانه و نسجيده  را انجام داد تا بلکه تفرقه بيندازد و روحيه اين عزيزان را تضعيف کند.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به خدمات سپاه و بسيج در عرصه هاي محروميت زدايي استان، اظهار کرد: سپاه اقدامات ارزشمندي در حوزه سازندگي انجام داده و گام هاي بلندي در راستاي خدمات رساني برداشته است و خوشبختانه در استان ما در حوزه هاي مختلف قرارگاه خاتم الانبياء ورود پيدا کرده و شاهد خدمات رساني در بخش محروميت زدايي هستيم.

حيدري خاطرنشان کرد: هرجا محروميت هست، برادران عزيز سپاه و بسيج داوطلبانه حضور پيدا مي کنند و مردم ما شاهد خدمات بي منت آنها هستند.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06