پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بازرسي سرزده مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري از اداره‌کل پست

کد خبر: 180225 تاریخ انتشار: 1401/11/03 19:17:33
نمایش: 386
اخبار
مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري از روند ميز خدمت، رعايت حقوق شهروندي و تکريم ارباب رجوع و روند ارسال مرسلات پستي مردم در اداره کل پست استان به‌صورت سرزده بازرسي به‌عمل آورد.
شهاب قائدي- مديرکل دفتر بازرسي، مديريت عملکرد و امور حقوقي استانداري چهارمحال و بختياري هدف از انجام بازرسي‌هاي سرزده را کمک به اجراي قانون در ادارات و آشنايي مردم به حقوق خود دانست و اظهار کرد: هدف از بازرسي‌ها مچ‌گيري نيست، بلکه حل مشکلات و ارتقاي کيفت خدمتگذاري به مردم هدف اصلي اين سرکشي‌ها است.

وي يادآور شد: بسياري از مشکلات موجود در ادارات پس از انجام بازرسي‌هاي سرزده در گذشته مرتفع شده است که اين مسئله نشان از تاثير مثبت اين بازرسي‌ها دارد.

قائدي بر ادامه بازرسي‌هاي سرزده از دستگاه‌هاي اجرايي تاکيد کرد و گفت: گزارش اين‌ بازرسي‌هاي سرزده از دستگاه‌هاي اجرايي تقديم استاندار خواهد شد و همچنين نقاط ضعف و قوت به مديرکل دستگاه اعلام مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/11/10