پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تشريفات يک آفت بزرگ براي دولت انقلابي است

کد خبر: 180252 تاریخ انتشار: 1401/11/05 11:51:21
نمایش: 620
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه فساد و تخلف موجب کاهش تاب‌آوري مردم مي‌شود، گفت: همه مديون شهدا هستيم و اين انقلاب اسلامي به امانت به دست مسئولان سپرده شده است و بايد با پاکدستي و خدمت صادقانه از اين امانت محافظت کنيم، تشريفات، ريخت‌ و پاش و تغيير دکوراسيون يک آفت بزرگ براي دولت انقلابي است.

غلامعلي حيدري پنجم بهمن‌ماه در شوراي اداري چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در سفر رئيس‌جمهور به استان شاهد استقبال و حضور پرشور مردم باوجود محدوديت بوديم، اظهار کرد: مردم هميشه قدردان دولتمردان خود هستند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: مديران بايد در بين مردم باشند و مشکلات آن‌ها را به‌صورت مستقيم و ميداني حل کنند، اين مسائل نشان از مردمي بودن دولت است، مسئولان ارشد دولت همواره در حوادث حضور دارند.
 

وي با بيان اينکه وحدت و همدلي در بين مسئولان، نماينده ولي فقيه و نمايندگان در چهارمحال و بختياري وجود دارد، گفت: اين مسئله موجب شد تا مسئولان به دور از حاشيه به خدمت مشغول شوند.
 

حيدري با تاکيد بر اينکه جمهوري اسلامي ايران بر پايه مردم‌سالاري شکل گرفت، عنوان کرد: حضور مردم در صحنه در طول بيش از چهار دهه گذشته موفقيت‌هاي بسياري را براي کشور حاصل کرد، مردم سحر ساحران را باطل کردند و شاهد بوديم در اغتشاشات اخير توطئه‌هاي دشمن با حضور مردم خنثي شد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تمرکز در توليد بايد با حضور مردم باشد، گفت: مديران براي حضور مردم در صحنه‌هاي مختلف ريل‌گذاري کنند، مردمي کردن دولت يکي از موضوعات مورد تاکيد در دولت سيزدهم است، غرب اقتصاد خود را با ورود بخش خصوصي مردمي کرد و موفق بود.
 

وي افزود: توسعه کشور بدون حضور مردم محقق نخواهد شد، دولت نبايد تصدي‌گري کند، حضور مردم در بخش‌هاي مختلف مديريتي مي‌تواند کشور را شکوفا کند، حضور مردم در عرصه‌هاي سياسي توطئه دشمنان را ختثي مي‌کند.
 

حيدري با تاکيد بر اينکه مردم باوجود تحريم و تهديد در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي پاي صندوق‌هاي رأي مي‌آمدند، گفت: مردم کشور باوجود مشکلات هميشه در ميدان هستند، مسئولان استاني بايد واسطه بين مردم و مسئولان کلان باشند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه بايد از فرصت حضور مردم در عرصه‌هاي مختلف به‌خوبي استفاده کنيم، يادآور شد: بايد با خدمت صادقانه مردم را به آينده نظام جمهوري اسلامي ايران اميدوار کنيم، حل مشکلات مردم اولويت اصلي مسئولان بايد باشد، نبايد اجازه دهيم که تاب‌آوري جامعه با نااميد کردن و ايجاد فاصله بين مردم و مسئولان کاهش پيدا مي‌کند.
 

وي با بيان اينکه فساد و تخلف موجب کاهش تاب‌آوري مردم مي‌شود، عنوان کرد: همه مديون شهدا هستيم و اين انقلاب اسلامي به امانت به دست مسئولان سپرده شده است و بايد با پاکدستي و خدمت صادقانه از اين امانت محافظت کنيم، تشريفات، ريخت‌ و پاش و تغيير دکوراسيون يک آفت بزرگ براي دولت انقلابي است.
 

حيدري با اشاره به اينکه مديران بايد بدانند که در محضر پروردگار هستند، خاطرنشان کرد: حضور ميداني مسئولان در حوادث به کاهش مخاطرات کمک مي‌کند، ميز خدمت، حضور سرزده در دستگاه‌هاي اجرايي و ملاقات‌هاي عمومي مديران در ميعادگاه‌هاي نمازجمعه مصداق مردمي بودن دولت است، در اتاق شيشه‌اي نمي‌توان مشکلات را حل کرد.
 

استاندار چهارمحال و بختياري تاکيد کرد: بالغ بر ۱۵۰ روستا در اين استان با تانکر آبرساني مي‌شد، اکنون جهاد آبرساني در استان با حضور قرارگاه امام حسن مجتبي به راه افتاده است، بايد با کار ميانبر و جهادي حل مشکلات را تسريع کنيم.
 

وي اضافه کرد: بايد از ظرفيت نخبگان استفاده شود، بايد اطلاع‌رساني شفاف در دستور کار قرار بگيرد، از ۴۵۰۰ بيمه شده در ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري اين عدد به ۱۵۹ هزار و ۵۰۰ نفر رسيده است، بايد اقدامات دولت و نظام براي مردم بيان شود.
 

حيدري يادآور شد: در حوزه زيرساختي در چهارمحال و بختياري اقدامات خوبي صورت گرفته است، اعتباري که در سفر رياست جمهوري به استان اختصاص پيدا کرد، پس از پيروزي انقلاب اسلامي بي‌سابقه بود.
 

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به جلسه با معاون اول رئيس جمهور، گفت: در اين جلسه براي حل مشکل تنش آبي در اين استان برنامه‌ريزي شد، در اين جلسه وزير نيرو و جهادکشاورزي نيز حضور داشتند.
 

وي با بيان اينکه با پشت ميزنشيني مشکلات حل نخواهد شد، اظهار کرد: در دهه فجر سال‌جاري ۴۳۸ پروژه با اعتبار بالغ بر ۲۵۵۰ ميليارد تومان پروژه آماده افتتاح و به‌بهره‌داري است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07