پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
/جهانبين نيوز/

قيمت گوشت مرغ در بازار چهارمحال و بختياري تثبيت شد

کد خبر: 180268 تاریخ انتشار: 1401/11/07 17:50:32
نمایش: 558
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: با جوجه‌ريزي مناسب در ماه‌هاي اخير، قيمت مرغ در استان در يک محدوده مناسب، تثبيت شده است.
محمدکاظم منزوي در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبين نيوز ، پيرامون بحث بازار مرغ در چهارمحال و بختياري، اظهار کرد: به همت توليدکنندگان مرغ در استان و جوجه‌ريزي مناسب در ماه‌هاي اخير، قيمت مرغ در استان در يک محدوده مناسب، تثبيت شده است.

 
وي افزود: براساس درخواستي که فروشندگان مرغ در سامانه رهتاب اعلام مي‌کنند، مرغ مورد نياز مردم در سطح استان، تهيه و توزيع مي‌شود.

 
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري در خصوص عرضه گوشت قرمز  منجمد با قيمت دولتي نيز اضافه کرد: عرضه گوشت قرمز منجمد در بازار استان تقريبا يک هفته‌ايي است که آغاز شده است.

 
منزوي با اشاره به اينکه توزيع گوشت منجمد قرمز مرتب و هر روز انجام مي‌شود، خاطرنشان کرد: شهروندان مي‌توانند گوشت مورد نياز خود را دريافت کنند.

 
وي يادآور شد: به دليل محدود بودن مراکز توزيع گوشت منجمد و استقبال خوب مردم، گوشت منجمد در ساعات اوليه توزيع به پايان مي‌رسد که درصدد رفع اين مشکل هستيم.

 
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري چهارمحال و بختياري بيان کرد: به لحاظ ميزان ذخيره گوشت منجمد مشکلي وجود ندارد و هر چقدر بازار کشش داشته باشد، توزيع مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07