پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

روابط‌عمومي دستگاه‌ها در اطلاع‌رساني به موقع و دقيق، به يک رسانه تبديل شوند

کد خبر: 180275 تاریخ انتشار: 1401/11/08 16:42:39
نمایش: 599
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به ظرفيت روابط‌عمومي دستگاه‌هاي اجرايي، گفت: روابط‌عمومي دستگاه‌ها در اطلاع‌رساني به موقع و دقيق، به يک رسانه تبديل شوند.

به گزارش ايرنا، غلامعلي حيدري روز شنبه در نشست شوراي اطلاع‌رساني چهارمحال و بختياري يادآور شد: روابط‌عمومي دستگاه‌هاي اجرايي در کنار رسانه‌ها نقش مهمي در جهادتبيين برعهده دارند و بومي‌سازي جهاد تبيين براي استان، از سوي رسانه‌ها و دستگاه‌هاي اجرايي پيگيري شود.
 

وي تاکيد کرد: در امر اطلاع‌رساني، مردمي‌سازي و شبکه‌سازي نقش مهمي دارد که رسانه‌ها، روابط عمومي و مديران دستگاه‌هاي اجرايي اين ظرفيت‌ها را مد نظر داشته باشند.
 

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت:دورغ‌پراکني دشمن، پاياني ندارد و دشمن با دورغ‌پراکني به دنبال وارانه جلوه دادن واقعيت‌هاست که در اين زمينه اطلاع‌رساني هنرمندانه، دقيق و واقعي در برابر هجمه‌هاي دشمن بايد صورت گيرد.
 

حيدري يادآور شد: همه دشمنان براي ناکارآمد جلوه دادن جمهوري اسلامي ايران متحد شدند و به اين نتيجه رسيدند که هيچ روزانه اميدي در اين کشور براي کارآمد جلوه دادن کشور نبايد وجود داشته باشد تا مدل موفق جمهوري اسلامي در جهان مطرح نشود.
 

به گفته وي، دشمن هيچ خط قرمزي ندارد و همه امکانات رسانه‌اي و مالي خود را به ميدان آورده است تا بتواند، در کشور ايجاد نااميدي کند و جوانان ايران را نااميد کند.
 

وي با اشاره به در پيش بودن دهه فجر تصريح کرد:دستاوردهاي انقلاب اسلامي براي نسل جوان بازگو شود، اين دستاوردها قابل مقايسه با گذشته نيست و دهه فجر فرصتي براي ارائه اين دستاوردها به صورت هنرمندانه و بومي‌سازي است.
 

استاندار چهارمحال و بختياري اظهار داشت:در دولت سيزدهم در يک سال اخير نيز گام‌هاي مهمي براي استان‌ها و شهرستان‌ها برداشته شده است و رييس‌جمهور با سفر به استان‌ها به دنبال رفع مشکلات استان‌هاست.
 

حيدري يادآور شد: در چهارمحال و بختياري براي رفع بحران آب و تنش آبي هفت نشست با حضور معاون اول رييس جمهور برگزار شد و اجراي طرح‌هاي آبرساني تسريع شدند.
 

وي به نشست خود با رييس جمهور و معاون اول رييس جمهور اظهار داشت: در ديدار با رييس جمهور مشکلات چهارمحال و بختياري مطرح شد که دستور لازم از سوي آيت‌الله رييسي صادر شد.
 

حيدري ادامه داد:مشکلات و تنش آبي چهارمحال و بختياري با حضور رياست معاون اول رييس جمهور، وزير نيرو، وزير جهادکشاورزي و وزير کشور بررسي شد و دستورات لازم نيز صادر شد.
 

به گفته وي، در اين استان در بخش‌هاي عمراني کارهاي مهمي انجام شده است و حتي در اعتبارات نيز ۵۰ ميليارد تومان به استان اختصاص داده شد و استان يک کارگاه فعال شده است که برخي از واحدهاي توليدي راکد نيز در اين دولت فعال شده است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06