پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

افتتاح نزديک به ۵۰۰ پروژه در دهه فجر در چهارمحال و بختياري

کد خبر: 180277 تاریخ انتشار: 1401/11/08 18:03:04
نمایش: 615
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه نزديک به ۵۰۰ پروژه براي افتتاح و برنامه‌ريزي در دهه فجر انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري آماده شده است، گفت: پروژه‌هاي در نظر گرفته شده براي افتتاح و بهره‌برداري در دهه فجر يک هديه به مردم استان است.
غلامعلي حيدري هشتم بهمن‌ماه در ستاد هماهنگي ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري با اشاره به پروژه‌هاي در نظر گرفته شده براي افتتاح و بهره‌برداري در دهه فجر يک هديه به مردم استان است، اظهار کرد: در ايام کرونا فرصت براي برگزاري برنامه‌هاي بزرگ در دهه فجر نبود، بنابراين امسال فرصت مغتنمي است تا دوستداران انقلاب اسلامي بتوانند جشن پيروزي انقلاب را باشکوه برگزار کنند.


استاندار چهارمحال و بختياري افزود: انقلاب اسلامي به فرموده مقام معظم رهبري به يک درخت تنومند تبديل شده است، اغتشاشگران به‌دنبال حل نقاط ضعف نبودند، بلکه به‌دنبال اين بودند تا نقاط قوت انقلاب اسلامي را تضعيف کند و فرصت‌ها را تهديد تبديل کند.


وي با تاکيد بر اينکه دهه فجر انقلاب اسلامي فرصت مغتنمي براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، عنوان کرد: مردم به آرمان‌هاي انقلاب اسلامي پايبند هستند.


حيدري با بيان اينکه نزديک به ۵۰۰ پروژه براي افتتاح و برنامه‌ريزي در دهه فجر انقلاب اسلامي در چهارمحال و بختياري آماده شده است، اظهار کرد: بايد دوران طاغوت و همچنين دشمني دشمنان پس از پيروزي انقلاب اسلامي براي نسل جوان بازگو کنيم، دشمنان به‌دنبال اين بودند تا چرخ پيشرفت در کشور را با توطئه کند.


استاندار چهارمحال و بختياري ادامه داد: برنامه‌ريزي در دهه فجر بايد متناسب با شرايط فعلي باشد، اکنون در جنگ رسانه‌اي قرار داريم، بنابراين بايد از ظرفيت رسانه‌اي براي بيان واقعيات استفاده کنيم.


وي با اشاره به اينکه توفيقات روزافزون جمهوري اسلامي ايران در شرايط سخت تحريمي رخ داده است، بيان کرد: بايد اين مسائل را براي آحاد مردم بازگو کنيم.


حيدري خاطرنشان کرد: کميته‌هاي دهه فجر در شهرستان‌ها بومي‌سازي شود، هنر بهترين ابزار براي بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي است، انقلاب اسلامي مردمي‌ترين انقلاب در جهان بود، به همين دليل به‌دنبال ايجاد شکاف بين مردم و مسئولان است.


استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه مسائل و مشکلات استان از بالاترين سطح پيگيري مي‌شود، گفت: تفاهم‌نامه‌هاي متعددي براي ايجاد زيرساخت در اين استان منعقد شده است.


وي يادآور شد: برنامه‌هاي دهه فجر مسجدمحور و محله‌محور برگزار شود، تمامي مساجد بايد در اين ايام برنامه داشته باشند، مراکز تجمعي مانند مدارس، دانشگاه‌ها، کارخانجات و ... بايد برنامه‌هاي متنوع و باشکوهي براي دهه فجر پيش‌بيني کنند، برنامه‌ها بايد فراگير باشد.


حيدري عنوان کرد: برگزاري جشنواره‌هاي فرهنگي، مسابقات ورزشي، يادواره‌هاي شهدا و .... در ايام دهه فجر در دستور کار قرار بگيرد، همچنين در دهه فجر جهاد تبيين در دستور کار قرار بگيرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07