پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

مرغوب‌ترين اراضي براي ساخت مسجد اختصاص پيدا کند

کد خبر: 180281 تاریخ انتشار: 1401/11/09
نمایش: 810
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال‌وبختياري گفت: در بازبيني طرح جامع شهرها و روستاها ضرورت دارد زمين‌هاي مرغوب براي مساجد اختصاص يابد و در صدد جبران مافات گذشته در اين خصوص باشيم.

حسين‌ميرزايي  ۹ بهمن‌ماه در نشست شوراي سياستگذاري امور مساجد چهارمحال‌وبختياري با اشاره به اينکه در زمينه جانمايي مساجد در استان مشکلات و کم‌کاري‌هايي وجود داشته است، اظهار کرد: بايد به اين سمت برويم که ادارات و دستگاه‌هايي همچون راه و شهرسازي و بنياد مسکن در طرح‌ها و برنامه‌هاي جامع در شهرها و روستاها و احداث مساکن ملي در حوزه بازبيني صورت بگيرد.


معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال‌وبختياري با  اشاره به اينکه بهترين و مرغوب‌ترين زمين‌ها در طرح‌هاي احداث مسکن و شهرک‌سازي‌ها بايد به احداث مساجد اختصاص يابد، ادامه داد: اين طرح‌ها بايد حتي‌الامکان مسجد محور باشند يعني توسعه شهرک‌ها و محلات با محوريت مساجد صورت گيرد نه آنکه ابتدا شهرک‌ها را بسازيم و سپس پرت‌ترين زمين‌ها را به مساجد اختصاص دهيم لذا ضرورت دارد که مساجد محور توسعه باشند و زمين مرغوب به اين اماکن مقدس اختصاص پيدا کند. 


حسين‌ميرزايي در پايان گفت: در بازبيني طرح جامع شهرها و روستاها ضرورت دارد زمين‌هاي مرغوب براي مساجد اختصاص يابد و در صدد جبران مافات گذشته در اين خصوص باشيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06