پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
طي پيامي مشترک؛

امام جمعه شهرکرد و استاندار چهارمحال و بختياري از حضور حماسي مردم قدرداني کردند

کد خبر: 180502 تاریخ انتشار: 1401/11/23 12:15:16
نمایش: 521
اخبار
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري و استاندار در پيامي مشترک از حضور پرشور و حماسي مردم اين استان در راهپيمايي 22 بهمن قدرداني کردند.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، در متن پيام حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام و غلامعلي حيدري آمده است: با صلوات بر نبي مکرم اسلام و خاندان پاک و مطهر ايشان، شکر و سپاس بي‌حد، خداوند متعال را که در چهل و چهارمين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي مردم هميشه در صحنه استان چهارمحال و بختياري بار ديگر با حضور وحدت‌آفرين و دشمن‌شکن خود در راهپيمايي 22 بهمن حماسه ديگري را خلق کردند.

حضور مقتدرانه مردم استان در راهپيمايي امسال نمود بارزي از حمايت همه‌جانبه ملت از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي است. انقلابي که بنيان آن را امام راحل (ره) نهاد و سپس به زعامت رهبر فرزانه انقلاب کمال و شکوفايي خود را جشن گرفته است.

گزارش‌هاي واصله از سراسر استان و تصاوير و مشاهدات عيني حکايت از حضوري پرشورتر از گذشته در بزرگداشت يوم الله 22 بهمن در استان داشت که بدين وسيله از آحاد مردم فهيم، زمان‌شناس و ولايتمدار استان تشکر نموده و از تمامي عوامل اجرايي و دست اندرکاران مردمي برگزاري مراسم يوم الله 22 بهمن قدرداني مي‌شود.
 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06