پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

ايران اسلامي الگوي جديدي از نظام مبتني بر ايمان نيروهاي مردمي را به جهان عرضه کرد

کد خبر: 180508 تاریخ انتشار: 1401/11/24
نمایش: 412
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: انقلاب اسلامي ايران نشان داد که با تاکيه بر ايمان به خدا و برخورداري از حمايت و پشيباني مردم مي توان به پيشرفت هاي بسياري دست پيدا کرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز دوشنبه 24 بهمن در نخستين همايش استاني وابسته به پنجمين همايش ملي تبيين انديشه دفاعي مقام معظم رهبري امام خامنه‌اي (مدظله العالي) که در دانشگاه شهرکرد برگزار شد، افزود: در چنين مقطع زماني نياز به برگزاري چنين همايش‌هايي داريم تا بتوانيم نسبت به ابهامات دشمن روشنگري و بصيرت افزايي کنيم.

وي ادامه داد: انديشه هاي رهبر معظم انقلاب برگرفته از انديشه هاي اسلام و قرآن است و همانطور که اسلام براي دفاع از جان و مال و ناموس و آبروي پيروان خود اصول دفاعي دارد و از سوي ديگر براي دفاع از هويت ديني و ملي و انقلابي خود نيز داراي اصول و قواعدي است که همين موضوع در انديشه هاي رهبر معظم انقلاب نيز پررنگ است.

استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه دفاع داراي ابعاد مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي و اجتماعي است، تصريح کرد: پس از پيروزي انقلاب اسلامي اصول دفاعي اسلام به درستي تفسير و تبيين شد از همين رو نظام اسلامي خود را در برابر زورگويان و زورگيران عالم مجهز کرده و با مقاومت و پايداري در مسير آرمان هاي خود تلاش دارد حوزه جغرافيايي خود را گسترش داده و تفکرات خود را جهاني کند.

حيدري در ادامه با گراميداشت ياد و خاطره شهداي والفجر 8، تصريح کرد: در سالروز اين عمليات غرورآفرين قرار داريم عملياتي که بسياري از ژنرال‌هاي جهان از تحليل آن ناتوان ماندند و در خصوص اينکه چگونه رزمندگان کشور چنين عملياتي را اجرا کردند در تعجب و شگفتي ماندند.

وي تصريح کرد: در دوران دفاع مقدس و پس از آن در جبهه مقاومت نظير چنين صحنه‌هاي حماسه آفرين بسيار شکل گرفت و اين نشان مي دهد قدرت ايران اسلامي تنها به تجهيزات نظامي آن نيست بلکه تکيه بر قدرت ايمان مردم دارد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: ايمان به خدا، علم، فناوري و مردم مهمترين منابع قدرت ايران اسلامي به شمار مي رود و براي دنياي بي رحم سرمايه داري اين يک مدل جديد است.

حيدري در ادامه به موفقيت هاي کشور در حوزه دفاعي و نظامي نيز اشاره کرد و گفت: به برکت اتکا به توان داخل و متخصصان داخلي، امروز پهپادها، موشک ها و توان نيروي زميني کشور کشور را در جايگاه محکمي قرار داده است.

وي افزود: انقلاب اسلامي علاوه بر دستاوردهاي نظامي، موفقيت هاي بسياري در خدمات رساني به مردم کشور و استان داشته بطوريکه در حال حاضر خدماتي نظير آب، برق و گاز به دورترين نقاط کشور و استان گسترش يافته است.


گفتني است در اين نشست چهار مقاله برگزيده اين همايش به صورت سخنراني از سوي اساتيد دانشگاه ارائه شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06