پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در پي بارش سنگين برف انجام گرفت؛

نظارت ميداني استاندار از نحوه خدمات‌رساني در گردنه گوشنگلي + تصاوير

کد خبر: 180530 تاریخ انتشار: 1401/11/25
نمایش: 479
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري روز سه‌شنبه 25 بهمن به منظور بررسي مشکلات و نظارت ميداني بر نحوه خدمات رساني در محور سخت‌گذر گردنه گوشنگلي شهرستان بروجن در اين منطقه حاضر شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري در اين بازديد اظهار داشت: در پي بارش سنگين برف مشکلاتي در  محور ارتباطي بروجن به لردگان حدفاصل گردنه گوشنگلي شکل گرفت که با حضور ميداني و هماهنگي بين‌دستگاهي اين مشکلات از جمله قطعي ارتباط مخابراتي برطرف شده است اما به سبب لغزندگي محور تردد در آن بايد با زنجيرچرخ انجام گيرد.

حيدري، نصب نيوجرسي را از مهمترين نيازهاي اين محور ارتباطي دانست و گفت: امروز با مديران وزارت راه و شهرسازي تماس برقرار شد و مقرر شد تا اعتبار مناسبي براي تامين و نصب نيوجرسي در اين محل اختصاص دهند.

وي همچنين با قدرداني از نيروهاي راهداري، هلال‌احمر و ساير دستگاه‌هاي خدمات‌رسان استان، خاطرنشان کرد: اگر حضور و تلاش اين نيروها نبود تردد در محورهاي ارتباطي به سختي انجام مي‌گرفت و مشکلات بسياري شکل مي‌گرفت.

استاندار چهارمحال و بختياري همچنين از اختصاص  يک هزار و ۵۰۰ ميليارد تومان به محور ارتباطي بروجن به لردگان به ايذه خبر داد و گفت: گفت:در همين راستا براي چهارخطه کردن اين محور ۸۰۰ ميليارد تومان از محل تهاتر نفت، ۳۰۰ ميليارد تومان از محل ماده ۵۶، ۳۰۰ ميليار تومان اعتبار سفر و ۱۰۰ ميليارد اعتبار سال ۱۴۰۱ به اين طرح اختصاص يافته است.

حيدري تصريح کرد: اين محور از شاهراهاي ارتباطي و ترانزيتي کشور به شمار مي‌رود که فلات مرکزي را به بنادر جنوب متصل مي‌کند.


گفتني است؛ در اين بازديد سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري، مديرکل مديريت بحران، مديرکل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و ديگر مديران دستگاه‌هاي خدمات رسان استاندار را همراهي کردند.

 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06