پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کمک گروه‌هاي جهادي و بخش خصوصي براي تسريع در خدمات‌رساني به مردم

کد خبر: 180532 تاریخ انتشار: 1401/11/25
نمایش: 426
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به آمادگي کامل اين استان براي مديريت شرايط ناشي از بارش برف، گفت: علاوه بر دستگاه‌هاي دولتي، گروه‌هاي جهادي، گروه‌هاي مردمي و بخش خصوصي نيز براي خدمات رساني به مردم بسيج شده‌اند.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري شامگاه سه شنبه 25 بهمن در گفت و گوي رسانه اي اظهار داشت: با وجود وضعيت قرمز در 6 شهرستان استان اما شرايط تحت کنترل است و تمامي استان براي کاهش آسيب هاي ناشي از بارش برف بسيج شده است.

وي ادامه داد: تمامي دستگاه‌هاي عضو مديريت بحران استان به حالت آماده‌باش کامل درآمده‌اند و با تلاش نيروهاي خدماتي استان هم‌اکنون آب، برق، گاز و تلفن مناطق مختلف استان وصل است ولي آب و برق ۳۰ روستا به‌علت بارندگي قطع است.

استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در حال حاضر ارتفاع برف در برخي شهرستان‌هاي استان به 2 و نيم متر و در برخي گردنه ها به حدود  سه متر مي رسد.

حيدري در خصوص تردد در محورهاي اصلي استان نيز گفت: هم‌اکنون مسير ارتباطي در گردنه‌هاي تاراز، چري و شاه‌منصوري به‌علت سقوط بهمن مسدود شده و تردد در بقيه راه‌هاي چهارمحال و بختياري اگرچه با کندي انجام مي گيرد اما برقرار است.

وي خاطرنشان کرد: به دستور وزير کشور از ۶ استان معين کشور دستگاه و ماشين‌آلات به چهارمحال و بختياري اعزام شده است و به‌ محض مناسب شدن شرايط آب و هوايي از طريق بالگرد به روستاهاي دورافتاده چهارمحال و بختياري خدمات‌رساني مي‌شود.

 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07