پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

جلسه اضطراري مديريت بحران در چهارمحال و بختياري تشکيل شد

کد خبر: 180533 تاریخ انتشار: 1401/11/26
نمایش: 468
اخبار
جلسه مديريت بحران اضطراري استان در پي بارش سنگين برف با حضور استاندار، معاون هماهنگي امور عمراني، مديرکل مديريت بحران و تعدادي از مديران دستگاه‌هاي خدمات رسان در محل استانداري چهارمحال و بختياري تشکيل شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، در اين نشست با حضور استاندار آخرين وضعيت استان در خصوص نحوه خدمات‌رساني به مردم و چگونگي تردد در محورهاي ارتباطي از سوي مديران دستگاه هاي خدمات رسان ارائه شد.

در اين نشست همچنين با نظارت استاندار، تجهيزات و ماشين آلات راهداري و توزيع نيروي انساني براي تسريع در امر خدمات رساني به مردم استان برنامه ريزي شد.

بارش‌ برف ناشي از سامانه بارشي اخير از روز يکشنبه در استان آغاز و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. اين سامانه تاکنون در ايستگاه چلگرد حدود 2 متر و نيم برف به همراه داشته است و در ديگر نقاط استان بارش قابل توجهي به ثبت رسيده است.

استاندار روز گذشته به شهرستان بروجن سفر کرد و نحوه خدمات رساني در گردنه سخت گذر و ترانزيتي گوشنگلي را از نزديک مورد بررسي قرار داد. غلامعلي حيدري روز چهارشنبه نيز به برخي نقاط ديگر استان سفر مي‌کند و مشکلات و چالش هاي اين مناطق را از نزديک بررسي کي کند تا در راستاي رفع آن با مديران اجرايي و دستگاه‌هاي خدمات رسان برنامه ريزي و اقدام شود.

بارش سنگين برف اگرچه تردد در محورهاي ارتباطي اين استان را کند و لغزنده کرده است اما با تلاش راهداران به جز گردنه هاي برف‌گير کوهرنگ که به سبب سقوط بهمن مسدود شده، تردد در ديگر محورها برقرار است .

طي اين مدت امدادگران هلال احمر به بيش از سه هزار نفر در استان امدادرساني کردند.

توصيه مي شود تا مسافران تا اطلاع بعدي از سفر به اين استان و تردد در محورهاي مواصلاتي آن از جمله شهرستان کوهرنگ خودداري و در صورت ضرورت تردد، رانندگان خودروهاي خود را به زنجيرچرخ مجهيز کنند.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07