پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
در پي بارش شديد برف انجام گرفت؛

دستور رييس جمهور از چين براي بسيج امکانات امدادي در چهارمحال وبختياري

کد خبر: 180568 تاریخ انتشار: 1401/11/27 00:05:07
نمایش: 502
اخبار
رئيس جمهور در تماس‌هاي جداگانه تلفني از چين با معاون اول رئيس جمهور و استاندار چهارمحال و بختياري ضمن اطلاع از آخرين وضعيت مناطق محاصره شده در برف اين استان، ‌ دستورات لازم براي بسيج همه امکانات و امدادرساني لازم را صادر کرد.

 آيت‌الله سيد ابراهيم رييسي چهارشنبه شب به وقت محلي، در تماس‌هاي تلفني جداگانه از چين، با معاون اول رئيس‌جمهور و استاندار چهارمحال و بختياري، در جريان آخرين وضعيت مناطق محاصره شده در برف در اين استان قرار گرفت.

آيت الله رئيسي در اين تماس‌ها دستورات لازم جهت بسيج همه امکانات استان چهارمحال و بختياري و استان‌هاي همجوار براي حل مشکلات و امدادرساني به مردم اين مناطق صادر کرد.

 بارش‌ برف ناشي از سامانه بارشي اخير از روز يکشنبه در استان چهارمحال و بختياري آغاز و تا روز پنجشنبه ادامه دارد و طي اين مدت امدادگران هلال احمر به بيش از سه هزار نفر در استان امدادرساني کرده‌اند.

علي حيدري سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري روز چهارشنبه با بيان اينکه اين استان در پي بارش برف در شرايط اضطراري قرار دارد، گفت: به سبب لغزندگي محورها و حجم بالاي برف مسافران تا اطلاع بعدي به اين استان سفر نکنند. شرايط اضطراري استان ايجاب کرد تا از استان‌هاي همجوار ماشين‌آلات و تجهيزات برف‌روبي به استان وارد شود و از سوي ديگر بخش خصوصي هم به کمک دستگاههاي اجرايي آمده و اميد است با همراهي و هم‌افزايي چالش‌هاي موجود به زودي از ميان برداشته شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06