پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری
استاندار:

بسيج تمامي امکانات چهارمحال و بختياري براي خدمات رساني به مردم

کد خبر: 180569 تاریخ انتشار: 1401/11/27 00:15:47
نمایش: 566
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر بسيج تمامي امکانات استان براي خدمات رساني به مردم گفت: دستگاه ها تمام امکانات خود را بسيج کنند و امکانات بطور عادلانه و با اولويت مناطق محروم بين شهرستان ها تقسيم شود.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري شامگاه چهارشنبه 26 بهمن در نشست ستاد مديريت بحران اين استان افزود:رييس جمهور محترم در سفر چين بصورت تلفني جوياي شرايط استان بودند و معاون اول رييس جمهور محترم نيز دستور لازم را به دستگاه ها براي کمک رساني به استان صادر کردند.

وي افزود: در اين چند روز گذشته شاهد تلاش جهادي دستگاه هاي خدمات رسان بوديم، مردم شايسته خدمت هستند چه در مواقع بحراني و چه شرايط عادي و بايد مراقبت کنيم اين نعمت الهي تبديل به نقمت نشود.

حيدري با بيان اينکه مرخصي مديران طي روزهاي آينده لغو است، تصريح کرد: بايد آمادگي لازم براي مهار خطر سيلاب در استان ايجاد شود و امکانات سپاه، شهرداران و پيمانکاران بخش خصوصي در استان به کار گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: بايد تمامي ظرفيت ها براي جلوگيري از وارد شدن آسيب به مردم به کار گرفته شود بطوريکه نمي پذيريم نسبت به خدمات رساني در استان کم کاري شود.

حيدري ادامه داد: مراقبت شود خدمات رساني به مردم دچار وقفه نشود و جاده هاي اصلي، فرعي و روستايي با اولويت برف روبي شود و مسيرهايي که احتمال ريزش کوه و رانش زمين وجود دارد مسدود گردد.

وي خاطرنشان کرد: همچنين آبگرفتگي معابر مديريت شود تا منجر به سيل نشود.

حيدري با تشکر از رسانه هاي استان در کمک به مسئولان براي آگاه سازي مردم، تصريح کرد: اطلاع رساني و فرهنگ‌سازي ادامه پيدا کند.

وي با تاکيد بر اينکه خسارت ها به طور دقيق برآورد شود، افزود: خوشبختانه در اين مدت تلفات جاني ناشي از بارش برف در استان نداشنيم و با کمک راهداران و نيرواي امدادي جان مسافران بسياري در جاده ها نجات داده شد.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: دستگاه ها نيازهاي خود را اعلام کنند تا به تهران گزارش شود.

گفتني است در اين نشست فرمانداران و مديران دستگاه هاي خدمات رسان گزارشي از آخرين وضعيت استان ارائه کردند.



 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07