پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نياز به اقلام زيستي براي روستاييان محاصره در برف کوهرنگ

کد خبر: 180570 تاریخ انتشار: 1401/11/27 00:31:05
نمایش: 584
اخبار
فرماندار کوهرنگ گفت: با توجه به انسداد راه ارتباطي ۱۱۰ روستا براي ۲۰ هزار نفر جمعيت اهالي اين روستاها نياز به اقلام زيستي از جمله آرد و مواد غذايي و وسايل گرمايشي است.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، شهباز اکبري شامگاه چهارشنبه 26 بهمن در نشست ستاد مديريت بحران اين استان افزود: بارش سنگين برف راه ارتباطي ۲۳۵ روستا را در شهرستان مسدود کرد که تاکنون راه ارتباطي تعدادي از اين روستا بازگشايي شده اما همچنان راه ارتباطي ۱۱۰ روستا مسدود است.

وي ادامه داد: ارتفاع برف در شهر چلگرد ۲ و نيم متر و در برخي نقاط مرتفع و بلند به چهار متر مي‌رسد به طوري‌که ارتفاع برف در برخي نقاط هم سطح با پشت‌بام واحدهاي مسکوني است.

فرماندار کوهرنگ از رهاسازي ۳۰۰ خودرو و اسکان اضطراري ۵۰ خانوار در اين شهرستان خبر داد و گفت: بارش برف منجر به تخريب برخي واحدهاي مسکوني با بافت فرسوده شده است.

اکبري خاطرنشان کرد: طي روزهاي اخير قطعي برق در ۴۰ نقطه، قطعي آب در ۳۵ منطقه و قطعي مخابرات در ۲ بخش رخ داد که اين مشکلات در حال حاضر مرتفع شده است.

وي با اشاره به خطر وقوع سيلاب در شهرستان با اشاره به بارش شديد باران اظهار داشت: بارش شديد باران باعث آبگرفتگي در برخي نقاط شهري و روستايي شهرستان شده است.

اکبري نياز به دستگاه‌ها و تجهيزات زمستان را از مهمترين نيازمندي هاي اين شهرستان برشمرد و افزود: دستگاه‌هاي موجود بسيار فرسوده است و نياز به بروزرساني تجهيزات داريم.

وي خاطرنشان کرد: نياز به آرد و لباس گرم زمستاني از ديگر نيازمندي هاي شهرستان است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07