پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

وزير کشور مديريت چهارمحال و بختياري در خصوص بحران ناشي از بارش برف را مطلوب ارزيابي کرد

کد خبر: 180581 تاریخ انتشار: 1401/11/28 00:53:44
نمایش: 662
اخبار
وزير کشور در پايان روز نخست سفر خود به استان چهارمحال و بختياري و بازديد ميداني از مناطق برف‌گير شهرستان کوهرنگ، در پايان نشست جمع‌بندي اين بازديدها، عملکرد مديريت ارشد و دستگاه‌هاي خدمات‌رسان اين استان را مطلوب ارزيابي کرد.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، احمد وحيدي شامگاه پنجشنبه در پايان نشست ستاد مديريت بحران استان چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران اين استان اظهار داشت: با وجود اين شرايط سخت و بحراني، دستگاه‌هاي خدمات‌رسان با محوريت استاندار به موقع در صحنه بودند و کارهاي مهمي انجام دادند به طوري‌که تنها در يک مسير ارتباطي حدود پنج هزار خودرو رهاسازي و جان ۵۰ مسافر گرفتار در برف نجات داده شد و هيچ تلفات جاني در اين استان شکل نگرفت.

وي ادامه داد: در حال حاضر تمامي خدمات عمومي از جمله آب، برق، گاز و مخابرات در تمامي نقاط شهري و روستايي اين استان برقرار است و براي روستاهايي که هنوز راه ارتباطي آن مسدود است به وسيله بالگرد مواد غذايي و اقلام زيستي توزيع شده است.

وزير کشور از
با بيان اينکه راه ارتباطي روستاهاي محاصره در برف چهارمحال و بختياري تا ۲ روز آينده بازگشايي مي‌شود، گفت: کارهاي قابل قبولي در استان شده و تبعات ناشي از بحران بارش برف در استان کنترل شده است.

وحيدي تصريح کرد: با بازگشايي راه ارتباطي تعداد روستاهاي باقي مانده محاصره در برف به زودي شرايط در تمامي نقاط اين استان عادي مي‌شود.

وي افزود: حجم و ارتفاع برف در استان بسيار زياد بود که اگر چه خداوند را به سبب بارش رحمت الهي شاکر هستيم اما طبيعي است که اين حجم از بارش‌ها مشکلاتي را هم به دنبال دارد.

وحيدي در خصوص جبران خسارت‌هاي ناشي از بارش برف و سيلاب در اين استان نيز اظهار داشت: پس از ارزيابي خسارت‌ها و ارائه آن به هيات دولت، با تصويب هيات دولت و تامين اعتبار، اين خسارت‌ها جبران مي‌شود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07