پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تجهيزات راهداري چهارمحال و بختياري تقويت مي شود

کد خبر: 180582 تاریخ انتشار: 1401/11/28
نمایش: 586
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: مقرر شد تا با مساعدت وزير کشور تجهيزاتي براي شهرداري‌ها و راهداري‌هاي استان اضافه و کمبودهاي موجود برطرف شود.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري شامگاه پنجشنبه 27 بهمن در نشست ستاد مديريت بحران اين استان که با حضور وزير کشور برگزار شد، اظهار داشت: روند بازگشايي و خدمات‌رساني به روستاهاي محاصره در برف شتاب گرفته است و بزودي راه ارتباطي تعدادي از روستاهاي مسدود شده نيز بازگشايي مي‌شود.

وي ادامه داد: تجهيزات و امکاناتي از ۶ استان به منطقه انتقال داده شد و براي روستاهايي که راه ارتباطي آنها همچنان مسدود است با بالگرد اقلام زيستي و مواد غذايي ارسال شده است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با وارد شدن امکانات و تجهيزات کمکي از استان‌هاي معين روند بازگشايي محورهاي ارتباطي استان در روز پنجشنبه سرعت داده شد و از ۱۲۵ روستاي محاصره در برف، در حال حاضر راه ارتباطي ۴۰ روستا مسدود است.

حيدري با قدرداني از حضور ميداني وزير کشور در منطقه و مساعدت براي رفع مشکلات موجود، اظهار داشت: مديران دولت سيزدهم به تعبير رهبر معظم انقلاب، در حوادث بالاي حادثه هستند و هر کجا حادثه رخ مي‌دهد مشکلات رو به صورت ميداني حل مي‌کنند و اين چندين بار است که ميزبان حضور وزير کشور در استان هستيم.

حيدري خاطرنشان کرد: با اين وجود براي مديريت شرايط استان معاونان و مديران دستگاه‌هاي خدمات رسان در نقاط مختلف استان مامور شدند و اجازه ندادند مشکل جدي شکل گيرد.

وي رهاسازي بيش از پنج هزار خودرو و نجات جان ۵۰ نفر در راه مانده در محور گوشنگلي را از جمله تلاش نيروهاي امدادي استان عنوان کرد و گفت: علاوه بر دستگاه‌ها، نيروهاي مردمي و جهادي نيز تلاش بسياري براي امدادرساني به مردم داشتند.

استاندار چهارمحال و بختياري افزود: رييس‌جمهور نيز در سفر چين دغدغه استان را داشتند و با تماس تلفني جوياي شرايط استان بودند و معاون اول رييس جمهور نيز براي امدادرساني به استان دستوراتي را ابلاغ کردند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06