پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

وزير کشور: خدمات‌رساني در کوهرنگ بدون مشکل در حال انجام است

کد خبر: 180585 تاریخ انتشار: 1401/11/28
نمایش: 587
اخبار
وزير کشور گفت: راه ارتباطي بسياري از روستاهاي محاصره در برف بازگشايي شده و براي معدود روستاهاي محاصره در برف کمک‌رساني‌ها از طريق بالگرد در حال انجام است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، احمد وحيدي روز جمعه 28 بهمن در جمع بندي سفر 2 روزه خود به استان چهارمحال و بختياري در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با اضافه شدن ماشين آلات جديد بازگشايي محورهاي روستايي محاصره در برف شهرستان کوهرنگ تسريع شده و در حال حاضر تعداد اندک روستاي سخت‌گذر همچنان راه ارتباطي ندارند که بطور نمونه گردنه چري تا 2 روز آينده بازگشايي مي‌شود

وي تصريح کرد: مشکل جديدي در شهرستان کوهرنگ و ديگر شهرستانهاي چهارمحال و بختياري وجود ندارد و بالگردهاي هوانيروز و هلال احمر در حال امدادرساني به مردم مناطق سخت‌گذر هستند با اين وجود هر کجا که مسئولان استان احساس نياز و کمک داشته باشد کمک‌ رساني انجام مي‌گيرد.

وزير کشور خاطرنشان کرد: با وارد شدن ماشين‌آلات جديد معابر شهرها و روستاهاي شهرستان کوهرنگ نيز با اولويت و به تدريج برف‌روبي مي‌شود تا مردم براحتي به سر ببرند.

وحيدي، چهار بانده کردن محور لردگان به ايذه را از مهمترين نيازها و درخواست‌هاي چهارمحال و بختياري عنوان کرد و گفت: در اين مسير بين 35 تا 45 هزار خودرو در روز تردد مي‌کند و مسير ترانزيتي و مهمي است که مسئولان  وزارت راه قول دادند که هفته آينده قرارداد آن را منعقد کنند.

وي ادامه داد: درخواست ديگر مرم راجب به سد شهداي چشمه‌علي است که وزارت نيرو مطالعات اين سد را به پايان رسيده و پيش‌بيني مي‌شود کار  به مرحله اجرا برسد.

وزير کشور خاطرنشان کرد: احداث بيمارستان در برخي مناطق استان و تقويت ماشين آلات راهداري زمستاني نيز از ديگر نيازمندي‌هاي اين استان است که در خصوص مورد اول با وزارت بهداشت رايزني مي‌شود و در مورد دوم نيز هم در خصوص ماشين آلات راهداري و هم تجهيزات شهرداري‌ها از اين استان پشيباني مي‌شود

گفتني است؛ وزير کشور روز پنجشنبه 27 بهمن به منظور بازديد ميداني از وضعيت استان چهارمحال و بختياري در پي بارش سنگين برف وارد اين استان شد.

احمد وحيدي در روز نخست سفر خود به شهرستان کوهرنگ رفت و از نزديک مشکلات را بررسي داد که با وارد شدن ماشين آلات کمکي و بالگردها روند خدمات رساني در اين شهرستان سرعت داده شد.

وي در روز دوم سفر خود نيز به شهرستانهاي لردگان و خانميرزا سفر کرد و از چند پروژه اين شهرستانها از جمله طرح جهاد آبرساني شهرستان خانميرزا ديدن کرد.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07