پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

دولت سيزدهم با وجود تحريم‌هاي شديد بين منابع و مصارف کشور تعادل ايجاد کرد

کد خبر: 190742 تاریخ انتشار: 1401/12/18 16:09:29
نمایش: 623
اخبار
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: با وجود تحريم‌هاي شديد و ايجاد تنگنا براي فروش نفت، دولت سيزدهم تمام توان خود را به کار گرفت تا بين منابع و مصارف کشور تعادل ايجاد و از استقراض از بانک دولتي جلوگيري کند.

حجت الاسلام امامقلي جعفري روز پنجشنبه در نشست شوراي توسعه و برنامه ريزي اين استان افزود:  دولت سيزدهم در شرايط سخت تحريم با تکيه بر صادرات غيرنفتي، ماليات و صادرات خدمات، بين منابع و مصارف کشور توازن ايجاد کرده است و در اين ميان اعتبارات خوبي را به استان‌ها از جمله چهارمحال و بختياري اختصاص داده است.

وي افزود: اختصاص يک هزار و ۱۰۹ ميليارد تومان به طرح آبرساني بن به بروجن و بيش از يک‌هزار ميليارد تومان اعتبار به طرح راه‌آهن بخشي از اقدامات شاخص دولت در استان بوده است.

نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي تصريح کرد: دولت سيزدهم فرصت طلايي براي خدمتگزاري به مردم و احياي اميد در جامعه فراهم کرده است که با جذب مناسب اعتبارات در استان مي‌توان از اين فرصت در راستاي خدمت به مردم بهره گرفت.

جعفري، جذب سريع‌تر اعتبارات سال‌جاري استان را خواستار شد و گفت: جذب به موقع اعتبارات يکي از شاخص‌هاي ارزيابي مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان باشد چرا که مديري که در جذب اعتبارات ناتوان باشد نمي‌تواند در مسير خدمت‌رساني به مردم گام بردارد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07