پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بهادر عبدالغني به عنوان فرماندار شهرکرد معرفي شد

کد خبر: 190764 تاریخ انتشار: 1401/12/22
نمایش: 744
اخبار
بهادر عبدالغني روز دوشنبه در آييني با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار و جمعي از مسئولان استان به عنوان سرپرست فرمانداري شهرکرد معرفي شد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار در اين آيين با گراميداشت ياد و خاطره شهداء و گراميداشت 20 اسفند سالروز بمباران شهرکرد گفت: سال 1401 سال خاصي بود که در آن اتفاقات ويژه اي رقم خورد که به فضل الهي با تلاش جهادي و ميداني مديران شهرستان شهرکرد با امنيت مديريت شد.
 
محسن حسين‌ميرزايي افزود: مردم شريف شهرستان و استان با هوشمندي و حضور با شعور در مراسماتي نظير  راهپيمايي هاي 13آبان و 22 بهمن ماه ثابت کردند که بر آن عهدي که بستيم هستيم، وبه مسئولان گفتند که ما هستيم و اينک شما بايد در ميدان خدمت به مردم ثابت قدم بمانيد.

وي در ادامه از لزوم مديريت جهادي و ميداني در دولت سيزدهم ياد کرد و گفت: از شهرستان شهرکرد همواره به عنوان پيشاني استان نام برده مي شود و در اين شهرستان تلاس ها بايد بصورت ويژه باشد و اگر مديران به قانون عمل کنند مردم راضي خواهند شد ويادمان باشد که هيچگاه قانون را تفسير به راي نکنيم.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري از فرماندار جديد خواست تا از نيروهاي، جوان،ا نقلابي، نخبه و عملگرا در شهرستان استفاده کند و در انتخابات پيش رو، مديران شهرستان با برگزاري انتخابات سالم و بيطرفانه به مردم ثابت کنند که راي ايشان به حق تاثير گذار است و اينگونه است که مردم به حول و قوه الهي با مشارکت بالا در انتخابات شرکت مي کنند.

بهادر عبدالغني؛ فرماندار جديد شهرستان شهرکرد نيز با تقدير از تلاش ها و خدمات عبدالعلي ارژنگ درمدت زمان تصدي فرمانداري گفت: با قدرت، پر انرژي و تلاش شبانه روزي آماده خدمت به مردم شريف شهرستان شهرکرد مي باشم و مواردي نظير پيگيري عدالت در توزيع اعتبارات و امکانات در سطح شهرستان، تلاش براي جذب اعتبارات، پيگيري برش اعتباري پروژه هاي مهم شهرستان به حد در دستور کار قرار دارد.

وي ادامه داد: همچنين توجه به قانون و قانونمداري، مديريت بحران، فرهنگ، اقتصاد، مسائل اجتماعي، اشتغال، توسعه فعاليت هاي دانش بنيان ، مردم داري وحضور در بين مردم، توجه به دهياري ها، شهرداري ها و بخشداري هاي شهرستان و برگزاري انتخابات سالم را در دستور کار خود براي ارئه خدمات به مردم شريف شهرستان شهرکرد قرار داده ايم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07