پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

ضرورت برگزاري گسترده يادواره هاي شهدا در نقاط مختلف استان

کد خبر: 190770 تاریخ انتشار: 1401/12/22 19:54:56
نمایش: 1071
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر ترويج بيش از پيش فرهنگ ايثار و شهادت در استان، گفت: يکي از راهکارهاي ترويج اين فرهنگ برگزاري گسترده يادواره هاي شهدا در تمامي نقاط استان است.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محسن حسين ميرزايي روز دوشنبه 22 اسفند  در آيين گراميداشت روز شهدا و کارگروه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت اين استان افزود: مي طلبد تا در سال آينده برنامه اي در خصوص برگزاري يادواره شهدا در تمامي نقاط شهري و روستايي استان ارائه شود و علاوه بر آن ساماندهي گلزار شهدا و بهسازي يادمان شهيدان به طور جد در دستور کار قرار گيرد.

وي افزود: اين نظام به برکت خون شهدا و ايثارگري و فداکاري خانواده آنها به مسير خود ادامه مي‌دهد از همين رو براي تداوم نظام و تقويت آن بايد تا مي توان فرهنگ ايثار و شهادت را در جامعه ترويج و نهاينه کرد.


حسين ميرزايي با تاکيد بر اينکه براي گراميداشت مقام شهدا نبايد به يک روز اکتفا کرد، اظهار داشت: در نظام جمهوري اسلامي هر روز، روز شهيدان است و ترويج فرهنگ ناب ايثار و شهادت جزو وظايف همه مديران و مسئولان نظام است.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري افزود: هر زمان که بر فرهنگ ايثار و شهادت تکيه کرده و آن را در امور جاري و ساري کرديم به توفيقات بسياري دست پيدا کرديم اما هر زمان که نسبت به آن غفلت ورزيده دچار خسران و ضرر شده‌ايم.

حسين ميرزايي با بيان اينکه مردم استان و کشور همواره دل در گرو نظام اسلامي داشته و در همراهي با آن صحنه‌هاي باشکوهي را خلق کرده‌اند، اظهار داشت: راهپيمايي 22 بهمن امسال در تاريخ انقلاب اسلامي بي نظير بود و مردم نشان دادند از مسئولان بسيار جلوتر هستند.

وي خاطرنشان کرد: تشييع پيکر شهيد در پردنجان نيز يکي ديگر از صحنه هاي تاثيرگذار و حماسي استان بود که بازتاب جهاني پيدا کرد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07