پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

بسترهاي مناسبي براي سرمايه‌گذاري شستا در چهارمحال و بختياري فراهم است

کد خبر: 190778 تاریخ انتشار: 1401/12/23
نمایش: 842
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به آمادگي همه‌جانبه استان براي آغاز فعاليت اقتصادي شستا اظهار داشت: چهارمحال و بختياري ظرفيت‌هاي قابل توجهي براي جذب سرمايه گذاري دارد و اميد مي رود شرکت شستا فعاليت هاي اقتصادي خود را در اين استان هر چه سريع تر آغاز کند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز سه شنبه در نشست با يک هيات کاري از شرکت سرمايه گذاري شستا افزود: در سال‌هاي اخير رويکرد مردم به سمت مصرف محصولات ارگانيک سوق پيدا کرده است و چهارمحال و بختياري به سبب آب و هواي مناسب مي تواند به ظرفيت مهمي براي توليد محصولات طبيعي و ارگانيک در کشور تبديل شود.

وي، وجود کشتارگاه صنعتي جونقان به عنوان مجهزترين کشتارگاه احداث شده در خاورميانه را از فرصت هاي موجود براي سرمايه‌گذاري شرکت شستا دانست و گفت: اين کشتارگاه در حاليکه ظرفيت کشتار ۲ هزار و ۲۰۰ راس دام را دارد اما در حال حاضر تنها ۱۰ درصد آن فعال است و با توجه به ديدار رييس جمهور از اين مجتمع و تاکيد بر فعال سازي آن، يکي از گزينه هاي پيشنهادي استان براي سرمايه گذاري شستا، همين مجتمع است.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: انتظار مي رود تا قبل از سفر دوم رييس جمهور به استان، طرح هاي کوتاه مدت و بلندمدت تدوين و عمليات آن آغاز شود و اين طرح ها با سرعت اجرا و در همين دولت مورد بهره برداري قرار گيرد.

حيدري افزود: علاوه‌بر آب و هواي مناسب، ظرفيت‌هاي گردشگري و صنعتي، اين استان از نيروهاي توانمند، متخصص و پرتلاش نيز برخوردار است که مي تواند در پيشبرد طرح‌ها نقش موثري ايفا کند.

مديرعامل هلدينگ صنايع عمومي سازمان تامين اجتماعي نير در اين نشست بر علاقمندي اين شرکت به سرمايه گذاري در اين استان اشاره کرد و گفت: آب و هواي مناسب اين استان يکي از مهمترين شاخص هايي است که ما را به سرمايه گذاري در اين استان ترغيب کرده است.

محسن محمدي افزود: امروز با حضور در مناطق مختلف استان و بررسي ظرفيت ها به يک جمع بندي مي رسيم و اميد مي رود بتوان ظرفيت هاي خوبي براي سرمايه گذاري در اين استان شناسايي کنيم.

گفتني است در اين نشست ظرفيت هاي استان در بخش صنعت و کشاورزي و همچنين نيروي انساني توانمند تشريح شد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07