پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

آموزش و پرورش از نهادهاي مهم براي تحقق بيانيه گام دوم انقلاب است

کد خبر: 190782 تاریخ انتشار: 1401/12/23
نمایش: 958
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري گفت: آموزش و پرورش با ايفاي نقش خود در جهاد تبيين مي‌تواند در راستاي تحقق بيانيه گام دوم انقلاب نقش مهمي ايفا کند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محسن حسين‌ميرزايي روز سه‌شنبه 23 اسفند در شوراي آموزش و پرورش استان افزود: تقويت اعتماد به نفس و باورهاي ديني در دانش اموزان يکي از مهمترين رسالت هاي آموزش و پرورش در مسير تحقق بيانيه گام دوم انقلاب است.

وي بر ضرورت مشارکت دستگاه هاي خدمات رسان در امور مدارس، تصريح کرد: دستگاه‌هاي خدمات‌رسان استان حق قطع انشعابات مدارس بدون اطلاع قبلي را ندارند.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: دستگاه‌هاي خدمات‌رسان استان حق قطع انشعابات مدارس بدون اطلاع قبلي را ندارند.در ادامه با تاکيد بر اجراي امور استان با مشارکت دهي مردم، تصريح کرد: هرکجا مردم حضور گسترده و موثري داشتند به توفقيات بسياري دست پيدا کرديم و هرکجا نسبت به نقش مردم غفلت ورزيديم دچار خسران و ضرر شديم.

حسين ميرزايي يکي از مهمترين عرصه هاي حضور در ميدان مردم را دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: ايثار شهيدان باعث شد تا ميدان نبرد از داخل کشور به خارج از مرزها منتقل شود.

وي، گفتمان انقلاب اسلامي، شهدا و امام خميني (ره) را ايستادگي، مقاومت و کار جهادي در برابر دشمنان جمهوري اسلامي دانست و افزود: دوري از اين گفتمان در سالهاي گذشته باعث متوقف برخي امور شده است.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07