پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکيد بر برگزاري مستمر و موثر جلسات پدافند غيرعامل در استان

کد خبر: 190785 تاریخ انتشار: 1401/12/24 12:27:36
نمایش: 1273
اخبار
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر برگزاري مستمر و موثر جلسات شوراي پدافند غيرعامل استان، گفت: بايد با پيش‌بيني حوادث احتمالي آسيب پذيري خود را به کمترين حد برسانيم.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، محسن حسين‌ميرزايي روز چهارشنبه در نشست شوراي پدافندغيرعامل اين استان افزود: پدافند غيرعامل به اين معناست که با پيش‌بيني‌ها لازم از حوادث احتمالي آينده پيشگيري و آسيب پذيري خود را به حداقل برسانيم.

وي ادامه داد: بايد با توان افزايي ادارات، خود را در برابر تهديدات مختلف از جمله تهديدات سايبري مصون بداريم و هر اداره‌اي بايد سناريو راهبردي عملياتي مشخص قابل اجرا براي پدافند غيرعامل داشته باشد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: علاوه‌بر ايجاد آمادگي دستگاه هاي اجرايي بايد با اطلاع‌رساني مناسب به مردم، آنها را نيز براي شرايط بحراني احتمالي آماده کرده و هم افزايي و وحدت در استان شکل گيرد.

گفتني است در اين نشست فرمانداران بروجن، سامان و لردگان، مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق، مديرکل فناوري اطلاعات و ارتباطات و مديرکل مديريت بحران استان به ارائه گزارشي در خصوص برنامه‌هاي شهرستان و اداره مربوطه در خصوص پدافندغيرعامل پرداختند.

همچنين در اين نشست رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي بر حساس سازي بيش از پيش مديران و کارمندان دستگاه‌هاي اجرايي استان در خصوص پدافند غيرعامل با برگزاري دوره‌هاي آموزشي تاکيد کرد.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07