پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

هيچ طرح عمراني غيرفعالي در استان نداريم

کد خبر: 190810 تاریخ انتشار: 1401/12/25 22:28:42
نمایش: 922
اخبار
سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري گفت: هم‌اکنون هيچ‌ طرح غيرفعالي در چهارمحال و بختياري نداريم و عمليات اجرايي برخي طرح‌ها به‌علت اختصاص اعتبارات جديد در آينده‌اي نزديک آغاز مي‌شود.

علي حيدري در خصوص نهايي شدن واگذاري ۲ منطقه بروجن و شهرکرد به شهرداري‌ها نيز افزود: براساس مصوبه سفر رييس‌جمهور و تعدادي از اعضاي هيات دولت سيزدهم به چهارمحال و بختياري محله‌هاي منظريه شهرکرد و الهيه بروجن به شهرداري‌هاي اين شهرداري‌ها واگذار مي‌شود.

وي در خصوص شبهه هايي در خصوص دريافت زمين در شهرک هاي صنعتي گفت: در شهرک صنعتي جونقان هيچ زميني ندارم و هيچ کدام از بستگان درجه يک نيز زميني ندارند.

حيدري تصريح کرد: در هفشجان نيز به استناد تبصره ۳۰ ماده يک منع مداخله کارمندان زمين هاي که حق بهره برداري هستند، مجاز به دريافت زمين بوده ام و 
راي شعبه چهارم دادگاه تجديدنظر همدان نمونه مشکل مشابه شکل گرفته که قانون منعي براي مداخله کارمندان دولت ايجاد نکرده است.زمين را در سال ۸۹ دريافت کرده، در سال ۹۳ پروانه بهره برداري گرفتم و بعد پروانه اصلاحيه گرفتم و از همان زمان توليدکننده بودم اما با توجه به مشغله کاري شرکايي داشتم که مسثوليت امور را به آنها واگذار کردم.

سرپرست معاونت هماهنگي امور عمراني استانداري چهارمحال و بختياري افزود: در خصوص شرکت دانش بنيان نيز بايد بگويم بنده اولين شرکت دانش بنيان کشور را راه اندازي کردم و به استناد چهار ،  يک سرمايه‌گذار جذب و با تعدادي از اساتيد زميني به حدود سه هزار مترمربع گرفتم که بعد مقرر شد نصف زمين را پس بدهم و شرکت بنده در يک هزار و ۵۳۱ متر زمين فعاليتهاي خود را آغاز کرد.

 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07