پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

همراهي مردم مهمترين اصل در پيشگيري از شيوع کروناست

کد خبر: 190815 تاریخ انتشار: 1401/12/27 10:09:31
نمایش: 1029
اخبار
مديرکل اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري گفت: همراهي و مسئوليت پذيري مردم مي تواند گام مهمي در راستاي مديريت شيوع کرونا و پيشگيري از شکل گيري پيک بعدي کرونا باشد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، شهرام خواجوي روز شنبه 27 اسفند در نشست ستاد مقابله با کرونا افزود: بنايي بر اعمال محدوديت ها براي پيشگيري از شيوع کرونا وجود ندارد بلکه تمرکز ما بر اينست تا مردم با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي از شيوع گسترده کرونا پيشگيري و مسئولان را در اين خصوص ياري دهند.

وي ادامه داد: در همين راستا آموزش از اهميت بالايي برخوردار مي شود و بايد از طريق رسانه ها مردم را نسبت به رعايت پروتکل هاي بهداشتي آگاه کنيم.

مديرکل اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري همراهي مردم را مهمترين عامل در پيشگيري از شيوع کرونا دانست و گفت: هر زمان که مردم در اين خصوص اهتمام لازم را به کار گرفته با کمترين آسيب پيک هاي کرونا را پشت سرگذاشتيم از همين رو در مواجهه با پيک احتمالي پيش رو انتظار مي رود که مردم نسبت به اين مهم جديت لازم را به کار گيرند.

خواجوي خاطرنشان کرد: رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در مکان هاي تجمعي از جمله مدارس، دانشگاه‌ها، هتل ها و اقامتگاه‌هاي بوم گردي از اهميت دوچنداني برخوردار است.

اخبار مرتبط

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/07