پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

کاهش نرخ بيکاري استان نيازمند حمايت‌هاي ويژه دولت در سطح کلان است

کد خبر: 190837 تاریخ انتشار: 1402/01/01 12:23:50
نمایش: 871
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به رويکرد عدالت محوري دولت سيزدهم، گفت: با توجه به نرخ بالاي بيکاري استان و ضرورت کاهش آن، مي طلبد تا مسئولان در سطح کلان حمايت هاي ويژه‌اي از اين استان داشته باشند.

به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز سه شنبه يکم فروردين در نشست هماهنگي دستگاه هاي تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي اين استان که با حضور وزير برگزار شد، افزود: ظرفيت هاي خوبي براي توسعه استان وجود دارد که مي طلبد براي بهره گيري از آن اعتبارات و زيرساخت هاي مناسبي اختصاص يابد.

وي ادامه داد: انتظار مي رود با رويکرد دولت سيزدهم در توزيع عادلانه منابع، در راستاي محروميت زدايي و توسعه استان گام هاي بيشتري برداشته شود.

استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: نرخ بيکاري در استان ما بالاست و اگر اين چالش مهار نشود به دنبال آن چالش ها و مشکلات بسياري شکل مي گيرد از همين اختصاص اعتبار و تسهيلات بيشتر به اين استان از اهميت دوچنداني برخوردار است.

حيدري تصريح کرد: همچنين سرانه درماني و ورزشي استان نيز پايين است و بايد بسترهاي اين مهم با حمايت دولت فراهم شود.

وي با بيان اينکه اين استان براي نخستين بار در دولت سيزدهم از اعتبارات ماده ۵۶ برخوردار شد، اظهار داشت: اميد است در سال جديد هم دولت اعتبار خوبي در همين قالب براي استان در نظر گرفته شود.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06