پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

پيام استاندار چهارمحال و بختياري به مناسبت روز جمهوري اسلامي

کد خبر: 190891 تاریخ انتشار: 1402/01/12 04:50:03
نمایش: 621
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري در پيامي 12 فروردين روز جمهوي اسلامي را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، در متن پيام غلامعلي حيدري آمده است: پيروزي انقلاب اسلامي در سال ۱۳۵۷ زمينه ساز شادي و اميد در ملت شريف ايران گرديد و همه پرسي ۱۲ فروردين ۱۳۵۸ با راي قاطع مردم، نظام مقدس جمهوري اسلامي را در ايران تثبيت کرد.

۱۲ فروردين نماد اراده، نقش و تاثيرگذاري مردم در نظام جمهوري اسلامي و تجلي و تأييد روشن مردم سالاري ديني و روز مقدس و مبارکي است که مردم به وسعت ايران بزرگ با فريادي رسا و پر طنين به نظام جمهوري اسلامي آري گفتند.

رأي ۹۸ درصدي به شکل‌گيري جمهوري اسلامي از ويژگي‌هاي برجسته ۱۲ فروردين است؛ رأي و اجماعي که تاريخ فقط يک‌بار و آن‌هم براي جمهوري اسلامي ثبت کرده است چراکه در هيچ انقلاب و يا رفراندومي حتي آراي نزديک به ۹۸ درصد هم به‌چشم نخورده و ثبت نشده است

نظامي که در طول 44 سال گذشته علي رغم تمام فراز و فرود ها همچنان بر شعار نه شرقي، نه غربي، جمهوري اسلامي استوار است و با پشتوانه مردم توانسته است به قله هاي رفيع پيشرفت و توسعه در زمينه هاي مختلف دست يابد.

در طول عمر نظام جمهوري اسلامي جوانان برومند  همواره در عرصه هاي گوناگون پرچم مقدس اين کشور را به اهتزاز درآورده‌اند و ايران اسلامي را به کشوري پر افتخار در سطح بين الملل تبديل کرده‌اند.

اين مناسبت ماندگار را که روز به بار نشستن آرمان‌هاي يک ملت و ثمره خون هاي پاک شهيدان است، به همه ملت ايران به ويژه مردم شريف و فهيم استان چهارمحال و بختياري که از پيشگامان تاييد اين راه روشن بوده اند، تبريک و شادباش مي گويم و از خداوند سبحان، بالندگي و شکوفايي بيشتر اين شجره طيبه را خواستارم.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06