پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

فرهنگ‌سازي عفاف و حجاب نيازمند مردمي سازي است

کد خبر: 190893 تاریخ انتشار: 1402/01/12
نمایش: 621
اخبار
مدير حوزه علميه چهارمحال و بختياري گفت: تبيين فرهنگ عفاف و حجاب نيازمند فرهنگ‌سازي است و فرهنگ‌سازي موثر مي طلبد تا همه اقشار و آحاد مردم در اين موضوع مشارکت کنند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، حجت الاسلام اسحاق سعيدي افزود: همه مردم کشور، زنان و مردان مومن بايد در راستاي تبيين فرهنگ عفاف و حجاب کار کنند و صداو سيما و رسانه ها در اين رابطه توليد محتوا کنند.

وي ادامه داد: هر زمان مردم در امري مشارکت کردن و مردمي سازي صورت گرفت آن برنامه با موفقيت اجرا مي شود از همين رو توصيه مي شود علاوه بر ايفاي نقش فعالانه نهادهاي فرهنگي و ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر، نخبگان، علما، دانشگاهيان، مسجدي ها و ساير اقشار مردم در موضوع عفاف و حجاب ورود کنند.

مدير حوزه علميه چهارمحال و بختياري با اعلام حمايت از بيانيه وزارت کشور در راستاي تبيين فرهنگ عفاف و حجاب، تصريح کرد: در کنار صدور بيانيه ها نياز است تا برنامه هاي عملياتي اجرا شود.

سعيدي با اشاره به جنگ نرم دشمن و هجمه هاي فرهنگي عليه کشور، خاطرنشان کرد: جامعه اسلامي بايد در اين خصوص هوشيارانه عمل کند و همه مردم حساسيت لازم را به کار گيرند.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06