پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

تاکيد استاندار چهارمحال و بختياري بر آموزش براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب

کد خبر: 190927 تاریخ انتشار: 1402/01/16 09:38:36
نمایش: 577
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر نقش بي‌بديل آموزش و اطلاع‌رساني براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب، گفت: بايد با توليد محتوا در رسانه ها مردم را نسبت به عواقب بدحجابي و بي حجابي در جامعه آگاه کرد.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز چهارشنبه 16 فروردين در نشست ستاد راهبردي عفاف و حجاب اين استان با اشاره به فرازهايي از سخنان رهبر معظم انقلاب در روز گذشته اظهار داشت: معظم له فرمودند که بايد در بحث عفاف و حجاب چند وجهي و هوشمندانه ورود پيدا کرده و اقدامات انجام شده قاعده‌مند باشد.

وي افزود: از همين رو مي طلبد براي تحقق منويات رهبر معظم انقلاب به صورت کاربردي وارد ميدان شد و همانطور که با رهبري مدبرانه معظم له و همراهي مردم از چالش‌هاي گذشته بخوبي گذر کرديم از اين موضوع نيز عبور خواهيم کرد.

استانداري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: رهنمودهاي روز گذشته رهبر معظم انقلاب در حوزه عفاف و حجاب همانند ساير موضوعات جامع، کامل و ارزشمند و راهبردي و راهگشا بود و بايد زمينه اجرايي کردن اين منويات و دغدغه‌ها را به خوبي در استان فراهم کرد.

حيدري افزود: در بخش ديگري از فرمايشات مقام معظم رهبري به حوزه هاي مختلف از جمله معارف، فضيلت هاي ماه رمضان، اقتصاد و رشد توليد و مهار تورم اشاره و معظم له مطالب دقيق و کارشناسي شده، نکات کاربردي بيان داشتند.

وي اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در حوزه خدمات دولت مطالب زيبايي فرمودند و توصيه کردند که تور تشکيل شود و کارهاي انجام شده را همگان از نزديک ببينند تا در جامعه اميد آفريني شود و همچنين در حوزه انتخابات، سلامت، امنيت و حضور حداکثري مردم در اين رويداد تاکيد داشتند.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر تدوين مدل مردمي‌سازي ترويج عفاف و حجاب در استان تاکيد کرد و گفت: در اين نسخه از همه ظرفيت‌ها، اقشار مردم، نخبگان، اساتيد دانشگاه، روحانيون و گروه‌هاي مردم‌نهاد استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، غلامعلي حيدري روز چهارشنبه در نشست ستاد راهبردي عفاف و حجاب اين استان افزود: بي‌شک مشارکت دادن مردم در اجراي برنامه‌ها و سياست‌ها مي تواند در همه امور راهگشا و موثر واقع شود و در نهادينه سازي فرهنگ عفاف و حجاب نيز نقش بسزايي دارد.

وي ادامه داد: ستاد عفاف و حجاب بايد در استان و شهرستانها بايد بطور مستمر تشکيل و کميته‌هايي زيرمجموعه آن تشکيل و برنامه‌هاي کاربردي و قاعده‌مند براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب تدوين کرد.

استاندار چهارمحال و بختياري با تاکيد بر وحدت رويه در اجراي برنامه‌هاي حوزه عفاف و حجاب، اظهار داشت: بايد با وحدت، همدلي و هم افزايي بي بخشي برنامه‌هاي ستاد را اجرا کنيم.

حيدري با قدرداني از حضور هميشه در صحنه مردم استان در ميدان‌هاي انقلاب اسلامي، تصريح کرد: با وجود فتنه هاي دشمن براي دوقطبي کردن جامعه، مردم هوشيار بودند  و مانع تحقق برنامه‌هاي دشمن شده‌اند.

وي، نقش آموزش و اطلاع رساني براي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب را بي بديل دانست و گفت: پيشنهاد مي شود در صداسيماي مرکز استان ميزگردهايي با همين موضوع برگزار و با توليد محتوا در رسانه ها مردم را نسبت به عواقب بدحجابي و بي حجابي در جامعه آگاه کنيم.

استاندار چهارمحال و بختياري خاطرنشان کرد: مي طلبد تا در ابتدا با زبان نرم و آرام به افراد بي‌حجاب و بدحجاب تذکر داده شود و سپس با افراد معدودي که هنجارشکن هستند طبق قوانين و دستورالعمل‌هاي موجود برخورد شود.

حيدري اظهار داشت: مردم در ماه رمضان هم در سفر و هم در روز سيزده بدر حرمت ماه مبارک را حفظ کردند که بايد به آنها افتخار کنيم و در موضوع عفاف و حجاب هم بي‌شک همراهي خواهند کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06