پرتال استانداری چهارمحال و بختیاری

نهضت ملي مسکن در چهارمحال و بختياري از جهش خوبي برخوردار شد

کد خبر: 190939 تاریخ انتشار: 1402/01/17
نمایش: 597
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري از سرعت‌بخشي به اجراي طرح نهضت ملي مسکن اين استان در سالجاري خبر داد و گفت: در ماه‌هاي اخير مشارکت مردمي چند برابر شده است و اگر اين مشارکت به همين شکل افزايش يابد پيشرفت طرح هم به شکل نهضتي چند برابر مي‌شود. 
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، غلامعلي حيدري روز پنجشنبه 17 فروردين در بازديد ميداني از واحدهاي در حال ساخت طرح نهضت ملي مسکن شهرکرد واقع در منطقه منظريه اظهار داشت: واگذاري تعدادي از واحدهاي اين طرح از خرداد ماه در شهرها و روستاهاي استان آغاز مي‌شود.

وي ادامه داد:  سهميه استان در طرح نهضت ملي مسکن، احداث 40 هزار واحد مسکن شهري و 14 هزار مسکن روستايي است که اين واحدها با مساعد شدن شرايط جوي استان با سرعت در حال ساخت است.


استاندار چهارمحال و بختياري تصريح کرد: در حاليکه اجراي طرح مهضت ملي مسکن در روستاهاي استان از پيشرفت خوبي برخوردار شده است اما اجراي اين طرح در شهرهاي استان با موانع و مشکلاتي روبرو بود که بسياري از اين مشکلات برطرف شده است و طرح جهش خوبي در سالجاري خواهد داشت.

به گفته حيدري ، در حال حاضر 70 درصد زمين موردنياز طرح تامين شده است.

وي با تاکيد بر برگزاري منظم و مستمر جلسات ستاد تامين مسکن استان، خاطرنشان کرد: موانع و مشکلات با هم‌افزايي و همکاري بين‌بخشي دستگاه‌ها برطرف مي‌شود اما تقاضا مي‌شود افرادي که ثبت‌نام کردند مشارکت کنند که با تامين آورده مالي، طرح از پيشرفت بهتري برخوردار شود.


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/02/06